eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: usługa zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Zakład Budżetowy, do kontaktów: Dorota Tuźnik, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, tel. 48 58 5241005, 5241063, fax 48 58 3458235, e-mail: nz@gznk.pl, www.gznk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: SZCZEGÓŁOWY RZECZOWY ZAKRES CZYNNOŚCI WYKONANIA USŁUGI ZAPEWNIENIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTA GDAŃSK, A TAKŻE NA INNYCH TERENACH, OBIEKTACH I URZĄDZENIACH BĘDĄCYCH POD ZARZĄDEM ZAMAWIAJĄCEGO 1. Sprzątanie: częstotliwość: usuwanie zanieczyszczeń i zamiatanie pomieszczeń w budynkach (takich jak: sień, korytarz, klatka schodowa, kabina dźwigowa, wózkarnia, pomieszczenia zsypowe, pralnia, suszarnia, komora ciepłownicza i inne) i wywóz odpadów na miejskie wysypisko - codziennie w dni robocze usuwanie kurzu z parapetów, poręczy, skrzynek itp. - codziennie w dni robocze usuwanie zanieczyszczeń i zamiatanie niezabudowanej części nieruchomości (takich jak: chodników, bram, dojazdów, podwórek, ulic wewnątrzosiedlowych, zieleni podwórzowej oraz zieleni pomiędzy budynkiem a chodnikiem) i wywóz odpadów na miejskie wysypisko - w miarę potrzeb z tym, że prace mają być wykonywane w okresie letnim do godz. 7:00 natomiast w okresie zimowym do godz. 10:00 usuwanie zanieczyszczeń i zamiatanie obudów, miejsc do gromadzenia nieczystości (miejsca posadowienia pojemników i kontenerów na odpady bytowe), pomieszczeń zsypowych, oczyszczanie komór zsypowych z odpadów bytowych poprzez uprzątnięcie ich i wsypanie do pojemników na te odpady, a także w razie konieczności udrażnianie lei zsypowych i wywóz odpadów do pojemników i kontenerów na odpady - w miarę potrzeb z tym, że prace mają być wykonywane w okresie letnim do godz. 7:00 natomiast w okresie zimowym do godz. 10:00 opróżnianie koszy ulicznych Zamawiającego i wywóz śmieci do miejsc gromadzenia nieczystości (pojemniki na odpady komunalne) Szacunkowa ilość koszy: po ok. 140 na każde zadanie - codziennie do godz. 8.00 usuwanie piasku z ulic wewnątrzosiedlowych, chodników, dojść, dojazdów i bram i wywóz na miejskie wysypisko- w miarę potrzeb Uwaga: wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć worki foliowe na stelaże we własnym zakresie i na własny koszt 2. Mycie lub zamiatanie wg harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego: mycie podłóg na korytarzach, w sieniach, pralniach, suszarniach, wózkarniach, podestów i schodów z poręczami włącznie - dwa razy w miesiącu mycie lamperii, drzwi i okien - cztery razy w roku mycie bram i obudów - raz w tygodniu (od IV-IX) zamiatanie korytarzy piwnicznych i strychów - raz w tygodniu czyszczenie świetlików - cztery razy w roku 3. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku: grabienie oraz usuwanie zanieczyszczeń z zieleni i kwietników zlokalizowanych na terenie nieruchomości oraz między budynkami a chodnikiem oraz usunięcie błota i wywóz na miejskie wysypisko - na bieżąco usuwanie zarastającej roślinności z chodników, przejść, bram, podwórzy i wywóz na miejskie wysypisko - na bieżąco grabienie liści, ładowanie w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie - na bieżąco Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt worki foliowe do zbierania liści oraz innych odpadów 4. W okresie opadów śniegu oraz gołoledzi (bez użycia soli) usuwanie błota, lodu, śniegu z pryzmowaniem z chodników, przejść, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do miejsc gromadzenia nieczystości oraz miejsc gromadzenia nieczystości i posypywanie tych miejsc materiałem szorstkim (np.: piaskiem - bez użycia soli) a także wywiezienie śniegu zależnie od decyzji Zamawiającego (upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji) w miejsca do tego celu wyznaczone - codziennie do godz. 6.00 również w soboty i niedziele i święta (I-sze oczyszczanie) usuwanie zalodzenia hydrantów - codziennie do godz. 6.00 również w soboty i niedziele (I-sze oczyszczanie) w przypadku obfitych opadów śniegu lub gołoledzi Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowego odśnieżania i posypywania materiałami szorstkimi miejsc wskazanych powyżej - wg potrzeb z uwzględnieniem warunków atmosferycznych Uwaga: Piasek i mieszankę niezamarzającą do posypywania dojść, chodników, przejść, jezdni wewnątrzosiedlowych oraz skrzynie do piasku zobowiązany jest Wykonawca zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt w ilościach niezbędnych do utrzymania w funkcjonalności odśnieżanych, odpłużanych i odladzanych terenów. Piasek należy gromadzić w skrzyniach. Lokalizację skrzyń na terenie każdego BOM należy uzgodnić z Kierownikiem BOM. 5. Dezynfekcja własnym materiałem: - obudów i miejsc gromadzenia nieczystości w okresie od kwietnia do września - raz w tygodniu, w pozostałe miesiące - raz w miesiącu - bram w okresie od kwietnia do września - 3 razy w tygodniu, w pozostałe miesiące - raz w miesiącu wg harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego 6. Utrzymanie w czystości gablotek i tablic ogłoszeń z umieszczonymi informacjami oraz zgłaszanie Zamawiającemu braku lub dezaktualizacji informacji: - na bieżąco regulaminu porządku domowego ogłoszeń dotyczących nieruchomości instrukcji p.poż. wykazu numerów telefonów Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Wodociągowego, Gazowego, Elektrycznego, Lokatorskiego itp. zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych uszkodzeń gablot, tablic i ogłoszeń. 7. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku plakatów, ogłoszeń, afiszy i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego i wywóz do miejsc gromadzenia nieczystości (pojemniki na odpady komunalne) - na bieżąco 8. Usuwanie z budynków, pomieszczeń wspólnego użytkowania, a także terenów objętych usługą zapewnienia czystości i porządku, nieczystości nietypowych wielkogabarytowych, odpadów budowlanych w przypadku gdy nie da się ustalić ich pochodzenia oraz liści, piasku itp. oraz wywiezienie ich bezpośrednio na wysypisko miejskie - na bieżąco Uwaga: Do Wykonawcy należy decyzja, w jaki sposób będzie wywozić nieczystości nietypowe, odpady budowlane, liście, piasek itp. na wysypisko - bezpośrednio czy też najpierw do kontenerów, którymi dysponuje Wykonawca, a następnie na wysypisko. W zależności od potrzeb kontenery mogą być ustawiane w różnych miejscach na terenie administrowanym przez GZNK Z.B. Lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje szacunkową ilość wywozu nieczystości nietypowych i odpadów budowlanych w ilości: - zadanie 1 - 17 408 m sześc. rocznie. - zadanie 2 - 28 672 m sześc. rocznie. - zadanie 3 - 22 528 m sześc. rocznie. 9. Skuteczne doręczanie mieszkańcom zawiadomień o zmianach opłat, wezwań itp. - wg potrzeb 10. Flagowanie budynków podczas świąt państwowych - wg potrzeb Uwaga: Podane godziny, do których powinny być wykonane czynności porządkowo-czystościowe, mogą być zmienione za zgodą stron w momencie podpisywania Umowy. Przez zwroty " na bieżąco", "w miarę potrzeb", "wg potrzeb" należy rozumieć wykonywanie czynności w sposób zapewniający należyte utrzymanie porządku i czystości. Wykonawca powinien być gotowy do wykonywania danych czynności w okresie tygodnia roboczego, w swoich godzinach pracy. Wyjątek dotyczy odśnieżania w przypadku obfitych opadów śniegu oraz gołoledzi - w tym wypadku Wykonawca musi być gotowy do świadczenia takiej usługi w każdy dzień tygodnia. Dysponentem niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia jest Wykonawca. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): od 87.401 do 87.409, 94.010, 94.020, 94.030. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1 powierzchnia wewnętrzna 62 489 m kw. powierzchnia zewnętrzna 905 419 m kw. Zadanie 2 powierzchnia wewnętrzna 28 312 m kw. powierzchnia zewnętrzna 1 116 516 m kw. Zadanie 3 powierzchnia wewnętrzna 39832 m kw. powierzchnia zewnętrzna 1 199 631 m kw. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 110 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać 2 usługi obejmujące zapewnienie czystości i porządku na obszarze obejmującym powierzchnie wewnętrzne o obszarze min. 30.000 m kw. i zewnętrzne o obszarze min 300.000 m kw., poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie Wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie powinny jednoznacznie (odrębnie) wykazywać wielkość powierzchni wewnętrznej i zewnętrznej. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 2) "Potencjału kadrowego" - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby na stanowisku kierowniczym, 100 osób na stanowisku sprzątacz, 6 osób na stanowisku kierowcy, 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki. a) na zadaniu 1: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym, - 100 osób na stanowisku sprzątacz, - 6 osób na stanowisku kierowcy - 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki. b) na zadaniu 2: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym, - 100 osób na stanowisku sprzątacz, - 6 osób na stanowisku kierowcy - 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki. c) na zadaniu 3: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym, - 100 osób na stanowisku sprzątacz, - 6 osób na stanowisku kierowcy - 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki. 3) "Potencjału technicznego" - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Wymagane jest posiadanie : Na Zadaniu 1 - 4 samochodów o ładowności od 1 -1,5 t, - 1 ładowarki, - 1 pługo - piaskarki, - 1 samochodu o ładowności od 2 - 4 ton. Na Zadaniu 2 - 4 samochodów o ładowności od 1 -1,5 t, - 1 ładowarki, - 1 pługo - piaskarki, - 1 samochodu o ładowności od 2 - 4 ton. Na Zadaniu 3 - 4 samochodów o ładowności od 1 -1,5 t, - 1 ładowarki, - 1 pługo - piaskarki, - 1 samochodu o ładowności od 2 - 4 ton. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, warunki muszą być spełnione łącznie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4) Potencjału ekonomicznego: Wymagane jest dysponowanie potencjałem ekonomicznym określonym następującymi wskaźnikami: a) Wskaźnik okresu spłaty zobowiązań odpowiednio za: 2003 i 2004 rok a, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wartość maksymalna 90 dni, b) Wskaźnik płynności bieżącej odpowiednio za: 2003 i 2004 rok a, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wartość minimalna 1,00. c) przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi za 2003 i 2004 rok na poziomie co najmniej 1.000.000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez jednego wykonawcę 5) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. b) wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. c) "Formularz cenowy", który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 2) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez jednego wykonawcę lub zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust 1.pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez jednego wykonawcę 3) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez jednego wykonawcę W decyzjach określonych ww. ppkt 2 i 3 pkt 6 muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach: - 200201 - odpady ulegające biodegradacji, - 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 200303 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - 200307 - odpady wielkogabarytowe, - 200399 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach. Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia innych niż przewidywane rodzaje odpadów (np. nietypowych odpadów niebezpiecznych, ropopochodnych, zawierających PCB itp.) Wykonawca ma obowiązek zgodnie z par. 4 ust. 4 umowy zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie. 4) aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne; których wspólników; spółki partnerskie, których partnerów lub członków zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariuszy; osoby prawne, których urzędujących członków organu zarządzającego : prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez jednego wykonawcę (tego, który wykazuje potencjał ekonomiczny). 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej - w przypadku składania oferty na zadanie 1- 300.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 300.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 300.000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez jednego wykonawcę. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Do oferty należy załączyć: 1) dla kierowców pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony - świadectwa kwalifikacyjne lub zaświadczenia wystawione przez Wykonawcę o spełnianiu przez wykazanych kierowców warunków umożliwiających wykonywanie zawodu (posiadane prawo jazdy, wiek co najmniej 21 lat, odpowiednie badania lekarskie), 2) dla operatora ładowarki - świadectwo ukończenia szkolenia na operatora ładowarki, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 35 - 33985 z dnia 18.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/144/05/A. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.10.2005, cena - 48,80 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 08.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 09:15, siedziba zamawiającego pok. 204.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00, 90.11.13.00, 90.12.12.00, 90.21.00.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): od 87.401 do 87.409, 94.010, 94.020, 94.030. 2) Krótki opis: Wykonanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 1 - BOM 2, 3, 4, 5 powierzchnia wewnętrzna 62 489 m kw. powierzchnia zewnętrzna 905 419 m kw. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00, 90.11.13.00, 90.12.12.00, 90.21.00.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): od 87.401 do 87.409, 94.010, 94.020, 94.030. 2) Krótki opis: Wykonanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 2 - BOM 1, 8, 9, 10 powierzchnia wewnętrzna 28 312 m kw. powierzchnia zewnętrzna 1 116 516 m kw. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00, 90.11.13.00, 90.12.12.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): od 87.401 do 87.409, 94.010, 94.020, 94.030. 2) Krótki opis: Wykonanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: Zadanie 3 - BOM 6, 7, 11, 12 powierzchnia wewnętrzna 39 832 m kw. powierzchnia zewnętrzna 1 199 631 m kw. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.