eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Skołyszyn: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 47533 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20301 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową bankową obsługę budżetu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych. Usługa bankowej obsługi budżetu obejmować będzie: 1) Otwarcie i prowadzenie: a) rachunków: bieżącego Gminy Skołyszyn i rachunków pomocniczych Urzędu Gminy w Skołyszynie, b) rachunków bieżących i pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych: - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skołyszynie; - Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach; - Gminnego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Skołyszynie; - Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Skołyszynie; - Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Skołyszynie. Wykonawca musi zagwarantować te same warunki prowadzenia rachunków dla Gminy oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych oparte będzie na zmiennej stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowane o stały wskaźnik zaoferowany przez Wykonawcę (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), który będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. Do celów porównania ofert brana będzie pod uwagę stawka WIBID 1M według notowania z miesiąca stycznia 2016 r. (wartość średnia), która wynosi: 1,4257, skorygowana o stały wskaźnik zaoferowany przez Wykonawcę (podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla gminnych jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym postępowaniu. - Łączna ilość rachunków bieżących - 6 szt. - Łączna ilość rachunków pomocniczych - 25 szt. 2) Realizację poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego. Zlecenia płatnicze mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego zamawiającego. Możliwość prowadzenia operacji bankowych w ostatnim dniu roboczym roku kalendarzowego do godziny 12:00. - Ilość przelewów do obcego banku realizowanych w formie papierowej - 100 szt. rocznie. - Ilość przelewów realizowanych do obcych banków w systemie home banking: 20 000 szt. rocznie. 3) Prowadzenie punktu obsługi kasowej (agencji) na terenie miejscowości Skołyszyn, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Punkt musi być czynny w godzinach 8:00 do 15:00 we wszystkie dni robocze. Koszt uruchamiania, wyposażenia oraz prowadzenia punktu, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie dysponuje lokalem, który mógłby udostępnić na prowadzenie punktu kasowego w miejscowości Skołyszyn. Obowiązkiem Wykonawcy jest znalezienie odpowiedniego lokalu na terenie miejscowości Skołyszyn, jego uruchomienie i wyposażenie. Zamawiający nie wymaga szczególnej lokalizacji punktu, usytuowanie punktu kasowego powinno umożliwiać bezpieczny dojazd samochodem osobowym, punkt powinien być odpowiednio zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. Ilość wpłat gotówkowych podano w Rozdziale XV SIWZ. Jest to kwota ok. 2 600 000 zł rocznie i zawiera wszystkie wpłaty dokonywane przez Zamawiającego (w tym przez jednostki organizacyjne), łącznie z wpłatami osób trzecich. Kwota wpłat osób trzecich dokonywanych bezpośrednio na konta Zamawiającego w stosunku rocznym to ok. 500 000 zł. 5) Dokonywanie wypłat gotówkowych. Ilość wypłat gotówkowych podano w Rozdziale XV SIWZ. Jest to kwota ok. 1 500 000 zł rocznie. Uwaga: Wykonawca musi zagwarantować, iż rachunki Zamawiającego będą obciążane-uznawane dokładnie w dniach, kiedy Wykonawca będzie obciążany-uznawany w wyniku rozliczeń międzybankowych oraz wpłat-wypłat realizowanych bezpośrednio u Wykonawcy. 6) Potwierdzenie stanu salda za każdy dzień roboczy najpóźniej do godz. 12:00 następnego dnia roboczego. 7) Telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego (na żądanie Zamawiającego). 8) Dostarczanie wyciągów w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. Elektroniczny system bankowości internetowej oferowany przez Wykonawcę powinien zapewniać możliwość drukowania dowolnej ilości wyciągów elektronicznych. Jednak Zamawiający również wymaga od Wykonawcy dostarczania wyciągów w formie papierowej bez ponoszenia dodatkowych opłat. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie obowiązek dołączania do wyciągu bankowego dokumentów źródłowych, bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych bez ponoszenia dodatkowych opłat. - Ilość przekazywanych dowodów księgowych - ok. 10 000 szt. rocznie. 9) Wydawanie blankietów czekowych. Zamawiający nie wyklucza w przyszłości możliwości wprowadzenia realizacji wypłat gotówkowych za pomocą równoważnego systemu wypłat elektronicznych oprócz blankietów czekowych. Jednak w chwili obecnej oraz na potrzeby złożenia oferty wypłaty gotówkowe realizowane będą przez Zamawiającego za pomocą blankietów czekowych. W związku z powyższym w ofercie należy uwzględnić opłatę za wydanie blankietów czekowych w ilości wprowadzonej w formularzu. - Ilość realizowanych blankietów czekowych - ok. 450 rocznie. 10) Wydawanie opinii bankowych na pisemne zlecenie Zamawiającego (1 opinia w każdym roku kalendarzowym). 11) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do 7 dni od złożenia wniosku do kwoty 1 000 000 PLN w każdym roku kalendarzowym (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych). Kredyt w rachunku bieżącym będzie zabezpieczony wekslem własnym in blanco. Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie inny limit zaciąganego kredytu. Kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu gminy. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego datę przyznania kredytu, powiększonej o stałą marżę banku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu i dokona wszystkich czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu. Do wyceny oferty należy przyjąć, że Zamawiający zaciągnie w każdym roku kalendarzowym kredyt w wysokości 1 000 000 PLN. Do wyliczenia kosztu odsetek należy przyjąć średnią stawkę WIBOR 1M z wszystkich notowań w miesiącu styczeń 2016 r., która wynosi: 1,6257%, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy (Banku) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 12) Udostępnienie elektronicznego systemu typu -home banking-, Usługa typu -home banking- w szczególności winna obejmować: a) zainstalowanie, na pisemne zlecenie stanowisk do obsługi systemu (czas instalacji jednego stanowiska - do 7 dni od przyjęcia zlecenia), b) kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych) w zakresie obsługi systemu wskazanych przez zamawiającego osób, c) bieżące doradztwo i pomoc techniczną z zakresu obsługi systemu, d) bieżącą obsługę techniczną systemu (pomoc techniczna w godzinach od 7:30 do 15:30, a w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia) oraz umożliwiać na każdym zainstalowanym stanowisku: e) wprowadzanie, aktualizowanie, przeglądanie, drukowanie i archiwizowanie zleceń płatniczych. f) uzyskanie informacji o aktualnym stanie rachunków bankowych zamawiającego (wysokość salda, dokonywane operacje). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego zabezpieczenia systemu przed działaniem osób nieupoważnionych. - Planowana ilość stanowisk home banking - 10 stanowisk. 13) Bezpłatne doradztwo bankowe. 14) Wyzerowanie wskazanych rachunków bieżących Gminy i jednostek organizacyjnych polegających na przekazaniu środków z rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego na wskazany przez Zamawiającego rachunek - w ostatnim dniu roku kalendarzowego. 15) Obsługa wypłat zasiłków z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych na terenie miejscowości Skołyszyn.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Skołyszynie, ul. Rynek 15, 38-340 Biecz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302168,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101300,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.