eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Przebudowy ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną - dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)". Zadanie realizowane będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4749 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Czarny Bór: Przebudowy ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną - dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)". Zadanie realizowane będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339038-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345769-2016,


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarny Bór, krajowy numer identyfikacyjny 89071822500000, ul. ul. XXX-lecia PRL  18, 58379   Czarny Bór, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 450 139, faks 748 450 006, e-mail czarny-bor@bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowy ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną - dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)". Zadanie realizowane będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. XXX-Lecia PRL i ul. Wesołej w Czarnym Borze (droga powiatowa nr 3367D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 3366D do skrzyżowania z drogą wojewódzką 367 oraz drogą gminną - dz. nr 406 do skrzyżowania z drogą powiatową 3367D)" systemie zaprojektuj i wybuduj". W zakresie wykonania robót objętych zamówieniem Wykonawca związany jest materiałem stanowiącym załącznik do SIWZ, tj.: - programem funkcjonalno - użytkowym - wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - wytycznymi wykonania i odbioru prac projektowych ETAP 0 - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Dokumentacja projektowa będzie realizowana w następujących etapach: - Analiza materiałów wyjściowych (dotychczasowych opracowań i ich rozwiązań), w tym PFU - Wykonania pomiarów terenowych, badań, analiz, obliczeń - Uzyskanie decyzji wymaganych do skutecznego złożenia wniosku zgłoszenia robót/ pozwolenie na budowę/ZRID - Wykonanie projektów podziału działek (w razie potrzeby) - Opracowanie materiałów do wniosku o zgłoszenie robót/wydanie decyzji o pozwolenie na budowę /ZRID (PB + informacja BIOZ) - Zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych przez Zamawiającego - Wprowadzenie korekt Zamawiającego do dokumentacji - Wystąpienie w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID lub złożenia zgłoszenia - Opracowanie i zatwierdzenie organizacji ruchu zastępczego - Opracowanie projektów wykonawczych - Zatwierdzenie projektów wykonawczych - Wprowadzenie korekt do projektów wykonawczych podczas zatwierdzania dokumentacji wykonawczej Materiałami wyjściowymi do projektowania, wiążącymi wykonawcę w zakresie zakresu prac do wykonania są ustalenia: - PFU - Uzgodnień branżowych, - Wytycznych Wykonania i Odbioru Prac Projektowych - Wytycznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Do obowiązków Wykonawcy należy: - opracowanie mapy do celów projektowych - wymagana mapa numeryczna wykonana na podstawie pomiaru w terenie z uwagi na niedostateczną jakość i błędy w materiałach geodezyjnych będących w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej - opracowanie projektu budowlanego - opracowanie projektu zagospodarowania terenu - opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego - przygotowanie wniosku o zgłoszenie robót/wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - uzgodnienie zakresu przebudowy sieci uzbrojenia terenu - wystąpienie o uzyskane decyzji środowiskowej - wystąpienie o uzyskane zezwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - opracowanie projektu wykonawczego - opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu tymczasowej i docelowej ETAP I i II - WYKONANIE ROBÓT ULICA WESOŁA: Przewiduje się prace na odcinku o łącznej długości ok. 0,148 km. Teren prac obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. XXX Lecia PRL (droga powiatowa 3367D) do mostu na rzece Lesk. Szczegółowy zakres przedstawia rysunek PZT. Opracowaniem objęto obszar o powierzchni ok. 0,15 ha. W ramach zadania przewiduje się wykonanie całości robót drogowych w ramach działek drogowych. Realizacja prac wymagać będzie lokalnie poszerzenia jezdni oraz lokalnie korekty osi drogi, tak by zapewnić normatywne wjazdy na posesje sąsiadujące z drogą. W przypadku istniejących zjazdów nienormatywnych dopuszcza się ich pozostawienie, przy założeniu niepogarszania warunków zjazdu. W zakresie niwelety przewiduje się zasadniczo powielenie istniejącej niwelety, z możliwością niewielkich zmian, które nie pogorszą warunków zjazdu na sąsiednie posesje oraz odwadniania drogi. Przewiduje się wykonanie chodników o podstawowej szerokości 2,0 m zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni. Dopuszcza się lokalne przewężenia chodników do 1,25 m. Podstawowe założenia dla przebudowy ulicy Wesołej przedstawiono poniżej: Klasa drogi D 1/2 Prędkość projektowa 30 km/h Ilość pasów ruchu 2 Szerokość pasa ruchu 2,50 m Szerokość jezdni 5,0 m Kategoria ruchu KR1 Szerokość chodnika 1,25 - 2,0 m Nawierzchnia jezdni Bitumiczna Nawierzchnia chodników Kostka betonowa Nawierzchnia stanowisk postojowych Kostka betonowa UL. XXX -LECIA PRL Przewiduje się prace na odcinku o łącznej długości ok. 1,518 km. Teren prac obejmuje odcinek od skrzyżowania z droga wojewódzką nr 367 do skrzyżowania z ul. Wałbrzyską. Szczegółowy zakres przedstawia rysunek PZT z części graficznej PFU. Opracowaniem objęto obszar o powierzchni ok. 1,8 ha. W ramach zadania przewiduje się pozostawienie istniejącego przebiegu drogi, bez zajmowania działek sąsiednich. Wyjątek od powyższej zasady stanowi dworzec autobusowy przy szkole (działki nr 779 i 577/4), gdzie przewiduje się przebudowę istniejących stanowisk do parkowania. Dopuszcza się także lokalne wejścia w działki drogowe dochodzące do drogi powiatowej - dla zaprojektowania normatywnych połączeń z istniejącymi drogami publicznymi lub wejść do posesji. W zakresie niwelety z uwagi na sąsiadującą istniejącą zabudowę przewiduje się powielenie istniejącej niwelety drogi. Dopuszcza się niewielkie korekty, które nie pogorsza warunków zjazdów do posesji i odwodnienia posesji. Przewiduje się wykonanie chodników o podstawowej szerokości 2,0 m zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni. Dopuszcza się lokalne przewężenia chodników do 1,25 m, a w miejscach, gdzie brak miejsca dla chodnika - wykonanie opasek o szerokości 75 cm. W przypadku projektowania przerw w chodniku należy zapewnić przejścia dla pieszych dla uciąglenia ruchu pieszego na całej długości ulicy. Podstawowe założenia dla przebudowy ulicy XXX Lecia PRL przedstawiono poniżej: Klasa drogi Z 1/2 Prędkość projektowa 40 km/h Ilość pasów ruchu 2 Szerokość pasa ruchu 3,0 m Szerokość jezdni 6,0 m Kategoria ruchu KR3 Szerokość chodnika 1,25 - 2,0 m Szerokość opaski 0,75 m Nawierzchnia jezdni Bitumiczna Nawierzchnia chodników Kostka betonowa Nawierzchnia zatok autobusowych Kostka granitowa 16/18 Nawierzchnia jezdni "dworca autobusowego" przy szkole Bitumiczna W ramach zadania przewiduje się budowę nowej kanalizacji deszczowej odwadniającej cały projektowany układ drogowy. Kanalizację należy zaprojektować i wykonać z rur z tworzyw sztucznych (PP, PE, PCW) o sztywności obwodowej SN8 pod chodnikami i SN10 pod jezdnią. Wewnętrzna strona rur winna posiadać wykładzinę koloru białego dla umożliwienia wykonywania inspekcji TV. Średnice rur należy dobrać na podstawie obliczeń hydraulicznych. Wyloty kanalizacji należy przewidzieć do istniejących odbiorników. Na zrzut wód należy uzyskać pozwolenie wodno - prawne. Trasę kanalizacji należy prowadzić w maksymalnym stopniu w chodnikach. W miejscach, gdzie nie jest to możliwe dopuszcza się układanie kolektorów w jezdni, lecz w ten sposób, by studnie rewizyjne wypadały poza śladem kół. Studnie i osadniki należy wykonać jako betonowe z prefabrykatów klasy nie niższej niż C35/45 i nasiąkliwości nie większej niż 5%. Armaturę żeliwną klasy minimum D-400 należy układać na pierścieniach betonowych. W obszarze zadania znajdują się czynne sieci: o Energetyczne - napowietrzne i doziemne o Telekomunikacyjne - napowietrzne i doziemne o Gazowe o Wodne o Kanalizacji sanitarnej o Kanalizacji deszczowej W ramach zadania należy dokonać likwidacji kolizji sieciowych kolidujących z przewidywanym zakresem prac. Na likwidację kolizji Wykonawca uzyska stosowne warunki likwidacji kolizji od gestorów tych sieci. Wykonawca obliczając termin realizacji zadania musi uwzględnić czas przeznaczony dla zarządców infrastruktury podziemnej dla ewentualnej wymiany sieci podziemnych i nadziemnych. Wykonawca opracuje i zatwierdzi, a następnie wyniesie w teren projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót. Zamawiający dopuszcza czasowe zamknięcie ulic dla ruchu kołowego. Jednakże w takim przypadku konieczne jest zorganizowanie dojazdów dla mieszkańców, służb ratunkowych i komunalnych do posesji przy wyłączonym z ruchu odcinku. Zamknięcie drogi w rejonie szkoły może nastąpić wyłącznie w okresie wakacyjnym. O wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu należy powiadomić zarządcę drogi, Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną, Pogotowie oraz służby komunalne Należy opracować projekt stałej organizacji ruchu oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie wraz z zatwierdzeniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729, z późn. zm.). W ramach projektu należy przewidzieć oznakowanie poziome grubowarstwowe, a pionowe II generacji odblaskowości, z wyłączeniem znaków, dla których przepisy wymagają zastosowania folii III generacji odblaskowości. Rozmiar znaków - zgodnie z wymaganiami przepisów. Warstwa ścieralna na jezdni ma być wykonana całą szerokością - bezszwowo. Zgodnie z ustawą z dnia 1 kwietnia 2016 r. o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 744) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany nazwy ul. XXX-Lecia PRL po podjęciu stosownej uchwały przez Radę Gminy Czarny Bór.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45230000-8, 45100000-8, 45111200-0, 45112700-2, 45231000-5, 45232130-2, 45233120-6, 45233150-5, 45233200-1, 45233220-7, 45233221-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT340569.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.,  biuro@sudeckie.pl,  Ul. Kaczawska 19,  58-514,  Jelenia Góra,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4189000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4189000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 526762,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierzy podwykonawcy wykonanie dokumentacji projektowej oraz usunięcie kolizji elektroenergetycznej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.