eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zakup certyfikatów kwalifikowanych oraz usługi odnowienia tych certyfikatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Lublin: zakup certyfikatów kwalifikowanych oraz usługi odnowienia tych certyfikatów
Numer ogłoszenia: 474900 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup certyfikatów kwalifikowanych oraz usługi odnowienia tych certyfikatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 389 zestawów certyfikatów kwalifikowanych w zestawach mini (tj. karty kryptograficznej w formacie karty SIM, czytnika, certyfikatu kwalifikowanego, dedykowanego oprogramowania niezbędnego do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych) oraz usługi odnowienia zakupionych certyfikatów kwalifikowanych w ramach tego postępowania dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu. 2. Szczegółowy wykaz ilości zestawów dla poszczególnych Oddziałów został zawarty w pkt. III. 2 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca był wpisany do Rejestru Kwalifikowanych Podmiotów Świadczących Usługi Certyfikacyjne prowadzonego przez Narodowy Bank Polski. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę ww. warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wpis do Rejestru, o którym mowa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę ww. warunku na podstawie złożonego przez niego wraz ofertą oświadczenia, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy, przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę ww. warunku na podstawie złożonego przez niego wraz ofertą oświadczenia, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy, przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę ww. warunku na podstawie złożonego przez niego wraz ofertą oświadczenia, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy, przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawcę ww. warunku na podstawie złożonego przez niego wraz ofertą oświadczenia, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy, przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty (oprócz potwierdzających warunki udziału) wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione w terminie odpowiednio do wymagań określonych w pkt. III.4. 3.1. 2.Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z formularzem cenowym - załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo dla wspólnika reprezentującego wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 12:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Lublin, ul. T. Zana 38C, IV piętro, pokój 406 - sekretariat (budynek 38C), nie później niż do dnia 28.11.2013r. do godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (81 535-77-94) lub elektroniczną (koczkodajw@zus.pl) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj (koczkodajw@zus.pl), Paweł Pieniężny, tel./fax: 815357794 oraz Włodzimierz Kwiatkowski, tel. 81 357444 i Jarosław Kaliński, tel. 81 5357734, w godz. 07:15 -15:15; III. 1.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od 20. 11. 2013 r. do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C, piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; IV. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28. 11. 2013 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV , sala 414 - budynek 36A; V. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; VI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; VII. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia: VIII. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, których mowa w art. 151a ustawy; IX. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub elektroniczną (koczkodajw@zus.pl) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.