eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach i na terenie Beskidzkiego Centrum Onkologii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Bielsko-Biała: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach i na terenie Beskidzkiego Centrum Onkologii.
Numer ogłoszenia: 47471 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, fax 033 8164401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach i na terenie Beskidzkiego Centrum Onkologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach i na terenie Beskidzkiego Centrum Onkologii szczegółowo opisanym w załączniku nr 6 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; c) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; d) udokumentują, że wszystkie przyjęte zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane z należytą starannością, a w przypadku zamówień okresowych lub ciągłych że są wykonywane należycie oraz że zostało zrealizowane co najmniej jedno zamówienie zbliżone co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, a w przypadku zamówienia okresowego lub ciągłego że jest ono realizowane należycie - na powyższą okoliczność przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą do każdego wykazanego zamówienia stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego że jest ono wykonywane należycie. e) posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - na okoliczność powyższą przedstawią kopię aktualnej koncesji; f) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1/12 wartości oferty. g) udokumentują, że osoba organizująca i kierująca zespołami pracowników ochrony fizycznej oddelegowanych do pełnienia obowiązków związanych z ochroną posiada stosowną licencję pracownika ochrony II stopnia - na okoliczność powyższą przedstawią kopię stosownej licencji; h) udokumentują poprzez złożenie oświadczenie wg zał nr 3 siwz, że posiadają doświadczenie, zaplecze techniczne oraz kadrę zdolną do wykonania tego typu zamówienia, a w szczególności: - posiadają własną bazę całodobową monitorowania i kierowania, - posiadają własne 2-osobowe grupy interwencyjne działające na terenie Bielska-Białej całodobowo, zapewniając współdziałanie z ochroną Szpitala, - posiadają samochody oznakowanych grup interwencyjnych współpracujących ze służbami ochrony w terenie, - posiadają aktualną decyzję Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacji na terenie woj. śląskiego, - pracownicy realizujący usługę zatrudnieni będą obowiązkowo u oferenta na zasadach umowy o pracę, - pracownicy realizujący usługę u Zamawiającego pracować będą wg stałych procedur, - zapewnią stały, bezpośredni kontakt z osobami nadzorującymi i kontrolującymi pracę dozoru - ochrony obiektów Zamawiającego. Osoby te powinny mieszkać na terenie miasta Bielska-Białej względnie w powiecie bielskim i posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia, - zapewnią jednolite umundurowanie z identyfikatorami firmy i osoby, - zapewnią, że przedmiotowe zamówienie zrealizują w całości sami bez wykorzystania podwykonawców; i) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 oraz pkt 3 ppkt d), e) i f) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), b), c), g), h) i i) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 3 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5. Wykaz wykonanych a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia świadczonego dla zakładów opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie. 6. Kopia Aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1/12 wartość oferty. 8. Dokumenty, o których mowa w o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt g) i h) oraz ( o ile Wykonawca posiada stosowne wyróżnienia ) dokumenty o których mowa w rozdziale IX pkt 4.2 ppkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Doświadczenie zawodowe wykonawcy/oferenta - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji (Komórka Zamówień Publicznych) w formie pisemnej odpłatnie w cenie 15 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii, budynek Dyrekcji - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.