eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi ochrony dozoru osób i mienia w obiekcie zamiejscowym Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. w Skansenie Łęczycka Zagroda Chłopska w Łęczycy, Kwiatkówek 26A należącego do Zespołu Działów Etnograficznych w MAIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Łódź: Świadczenie usługi ochrony dozoru osób i mienia w obiekcie zamiejscowym Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. w Skansenie Łęczycka Zagroda Chłopska w Łęczycy, Kwiatkówek 26A należącego do Zespołu Działów Etnograficznych w MAIE
Numer ogłoszenia: 474694 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi , Pl. Wolności 14, 91-415 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 632 84 40, faks 42 632 97 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maie.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony dozoru osób i mienia w obiekcie zamiejscowym Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. w Skansenie Łęczycka Zagroda Chłopska w Łęczycy, Kwiatkówek 26A należącego do Zespołu Działów Etnograficznych w MAIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony dozoru osób i mienia w obiekcie zamiejscowym Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi , który należy do Zespołu Działów Etnograficznych w MAIE tj w Skansenie Łęczycka Zagroda Chłopska w Łęczycy, Kwiatkówek 26A . Ochrona obiektu realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej realizowanej całodobowo przez jeden posterunek jednoosobowy , dwuzmianowy pełniący służbę w godzinach 7:00-19:00 i 19:00 - 7:00 przez 7 dni w tygodniu w okresie od dnia 01.01.2014r od godz. 0:00 do dnia 30.06.2015r do godz. 24:00- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : załącznik nr 7do SIWZ wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga by usługę realizowano zgodnie z wymogami ustawy: O ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. tj Dz. U. z 2005 r.. Nr 145, poz.1221 ze zm.). Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z wymogami zapisów: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj Dz.U. z 2002 r..Nrl01, poz. 1271 ze zm.), oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2003 r. Nr 96, poz. 959); Wykonawca będzie realizował zamówienie w zakresie zapewnienia ochrony informacji niejawnych, w tym w szczególności bezpieczeństwa fizycznego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj Dz . U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców. Obiekt nie znajduje się w prowadzonej przez wojewodę ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. i ustawy Pzp. Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie w/w, warunków (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz:Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca posiada: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określającą zakres i formę prowadzenia tych usług

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia , świadczonych w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde - złącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca spełnia następujące warunki: dysponowanie co najmniej 4 pracownikami , którzy będą wykonywać usługę ochrony dozoru obiektu Skansenu Łęczycka Zagroda Chłopska - nie jest wymagane posiadanie licencji przez pracowników, którzy są wyznaczeni do realizacji zamówienia Przedstawi wykaz osób nadzorujących, koordynujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony . Osoby nadzorujące muszą posiadać licencję do realizacji usługi w zakresie objętym zamówieniem . Wykonawca złoży oświadczeni z art. 22 ust 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca spełnia następujące warunki: dysponowanie co najmniej 4 pracownikami , którzy będą wykonywać usługę ochrony dozoru obiektu Skansenu Łęczycka Zagroda Chłopska - nie jest wymagane posiadanie licencji przez pracowników, którzy są wyznaczeni do realizacji zamówienia Przedstawi wykaz osób nadzorujących, koordynujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony . Osoby nadzorujące muszą posiadać licencję do realizacji usługi w zakresie objętym zamówieniem .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ ) oraz posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane jest wskazanie, co najmniej 2 usług, tożsamych swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj ochrony obiektów Wskazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww warunek mogą spełniać łącznie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy zał. 3 do SIWZ, upoważnienie do podpisywania ofert, oświadczenie o grupie kapitałowej zał.8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu usługi do wysokości posiadanych środków finansowych, jak również zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w związku ze zmianami dotyczącymi ograniczenia wykonywania przedmiotu zamówienia np. z powodu przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi lub rozwiązania albo odstąpienia od umowy. W takim przypadku z wynagrodzenia miesięcznego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej , proporcjonalnej zmianie . 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)zmiany nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, b)zmiany osób wyznaczonych do koordynacji zamówienia, c)prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, d)zmiany należności wynikającej z umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub ograniczeń zakresu świadczonej usługi o których mowa w §9 pkt. 1 umowy, e)innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maie.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi Plac Wolności 14 91-415 Łódź pok 318 III pietro w godz 9 - 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi Plac Wolności 14 91-415 Łódź pok 107 godz 8-16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.