eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie Gminy Jabłonka oraz Gminnego Przedszkola Samorządowego w Jabłonce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Jabłonka: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie Gminy Jabłonka oraz Gminnego Przedszkola Samorządowego w Jabłonce
Numer ogłoszenia: 472978 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Jabłonce , ul. Piusa Jabłońskiego 4, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 523 10, faks 18 26 523 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb szkół podstawowych i zespołów szkół na terenie Gminy Jabłonka oraz Gminnego Przedszkola Samorządowego w Jabłonce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej łącznej ilości około 210795 (-/+ 15%) kWh dla potrzeb szkół podstawowych i Zespołów Szkół na terenie Gminy Jabłonka oraz Gminnego Przedszkola Samorządowego w Jabłonce zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb szkół podstawowych i Zespołów Szkół na terenie Gminy Jabłonka oraz Gminnego Przedszkola Samorządowego w Jabłonce w planowanej ilości około 210795 (-/+ 15%) kWh w okresie do 31 grudnia 2013 roku. 1) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej 7864 kWh 2)Szkoła Podstawowa nr 1 w Podwilku 9545 kWh 3) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej 6416 kWh 4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej 4081 kWh 5) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej 3356 kWh 6) Szkoła Podstawowa Jabłonka - Bory 5171 kWh 7) Zespół Szkół w Jabłonce 45159 kWh 8) Zespół Szkół w Chyżnem 9778 kWh 9) Zespół Szkół w Orawce 9710 kWh 10) Zespół Szkół w Zubrzycy Dolnej 5536 kWh 11) Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej 20491 12) Zespół Szkół w Podwilku 23235 kWh 13) Zespół Szkół w Lipnicy Małej 27791 kWh 14) Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce 32662 kWh Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Początek rozpoczęcia sprzedaży określa się na nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 roku 3. Umowy sprzedaży energii elektrycznej zostaną zawarte na okres do dnia 31 grudnia 2013 roku. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów kompleksowej sprzedaży i dystrybucji energii oraz nie wcześniej niż z dniem wejście w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy świadczenia usług dystrybucji oraz nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 roku. 4.Deklarowane w ust. 2 zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy do obliczenia ceny oferty. 5. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (-/+ 15%) w okresie dostawy 210795 kWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo 210795 kWh, 6. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniem ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i polskimi Normami 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wskazane w załączniku zużycie energii elektrycznej jest szacunkowe i nie jest dla Zamawiającego bezwzględnie wiążące, określa jedynie zużycie energii za ostatni rok.. 8. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - 2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - 5 Elektryczność.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej - operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) działającego na terenie Gminy Jabłonka wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej - aktualna podpisana umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej działającym na terenie Gminy Jabłonka - w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielem sieci dystrybucyjnej (na podstawie oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Formularz cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ) 3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 4. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze 6. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 8. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 9. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3 na wezwanie Zamawiającego. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 2a, 2b, 2c, 2d niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 11. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 12. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 13. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 14. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 15. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa w niniejszej SIWZ. 2. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje tylko w następujących przypadkach: - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli w trakcie realizacji umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT, mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego ceny jednostkowe będą mogły być skorygowane tylko i wyłącznie o kwotę, wynikającą z ww. zmiany. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT i/lub stawki podatku akcyzowego jeszcze nie dokonano; - zmiany terminu zakończenia Umowy poprzez jej wypowiedzenia w przypadkach i na warunkach określonych w Umowie; - zmiany umowy uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, ze za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych; - w sytuacji, w której rozwiązanie jakiejkolwiek dotychczasowo obowiązującej Zamawiającego umowy, o której mowa w par. 4 ust. 1 niniejszej Umowy, wiązałoby się z koniecznością zapłacenia kar umownych przez Zamawiającego - zmiana umowy w takiej sytuacji może dotyczyć wyłączenia punktu lub punktów poboru energii elektrycznej objętych taką umową z zakresu przedmiotowego niniejszej Umowy. 3. W przypadku podłączenia przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania niniejszej umowy nowego FPP do sieci energetycznej, Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z warunków handlowych zawartych w niniejszej Umowie. W takim przypadku Załącznik nr 2 do umowy zostanie zmodyfikowany stosownym aneksem, który uwzględni taką zmianę (Lista FPP, do których dostarczana będzie na mocy niniejszej umowy energia elektryczna);. - pozostałe zmiany określone w umowie Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Jabłonce, 34-480 Jabłonka, ul. Piusa Jabłońskiego 4, sekretariat (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: ZS w Jabłonce, 34-480 Jabłonka, ul. P. Jabłońskiego 4, sekretariat (I piętro). Otwarcie ofert nastąpi w ZS w Jabłonce. Gabinet Z-cy Dyrektora, dnia 04.12.2012 roku, godz. 10.05.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Pani Monika Kowalczyk, tel./fax. 182652900, e-mail: gimora1@wp.pl 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31-12-2013 roku Umowy sprzedaży energii elektrycznej zostaną zawarte na okres do dnia 31 grudnia 2013 roku. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów kompleksowej sprzedaży i dystrybucji energii oraz nie wcześniej niż z dniem wejście w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy świadczenia usług dystrybucji oraz nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.