eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 47261 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu III piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. 1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej (II etap) oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) wykonanie sufitów podwieszonych - modułowych, koloru białego, o wymiarach 60 x 60 cm, mineralnych, gładkich na systemowej podkonstrukcji - na korytarzach, w łazienkach oraz na klatce schodowej, 3) remont pomieszczeń sali konferencyjnej, 4) malowanie wszystkich ścian, sufitów pomieszczeń biurowych, korytarzy (w tym spocznika), pomieszczenia socjalnego, 5) remont toalet obejmujący wymianę glazury, terakoty oraz białego montażu wraz z osprzętem, 6) wymianę podłóg polegającą na usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożenie nowej wykładziny dywanowej w płytach o wysokości runa nie mniejszej niż 7 mm, 7) wymianę drzwi we wszystkich pomieszczeniach biurowych, toaletach oraz w pomieszczeniu socjalnym na drzwi fornirowane, a także wymianę drzwi na klatce schodowej na drzwi o odporności ogniowej EI 30. 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej i instalacji teletechnicznych , b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane w instalacji materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, e) oświadczenie kierownika o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu systemu audio - video, ekranów projekcyjnych oraz rolet okiennych. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.: malowaniu ścian, sufitów pomieszczeń biurowych, korytarzy (w tym spocznika), pomieszczenia socjalnego, remoncie toalet obejmującym wymianę glazury, terakoty oraz białego montażu wraz z osprzętem, wymianie podłóg polegającej na usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożenie nowej wykładziny dywanowej w płytach o wysokości runa nie mniejszej niż 7 mm, wymianie drzwi we wszystkich pomieszczeniach biurowych, toaletach oraz w pomieszczeniu socjalnym na drzwi fornirowane, a także wymianę drzwi na klatce schodowej na drzwi o odporności ogniowej EI 30 na IV i V piętrze budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 46.26.23.21 - 46.26.23.21 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył), co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 600 000 PLN brutto, polegającą na remoncie wraz z wymianą lub ułożeniem instalacji elektrycznych w czynnych obiektach oraz przedstawi dokument potwierdzający, że robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (dokumentem stwierdzającym posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego przez osoby wskazane na poniżej wymienione stanowiska będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący Załączniki nr 16 do SIWZ). Przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć: 1) co najmniej 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; 2) co najmniej 1 osobę (kierownik robót), która posiada uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz posiada świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP, nadzorującą w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze zbieżnym z przedmiotem zamówienia (obejmującym wymianę lub układanie instalacji elektrycznych), 3) co najmniej 1 osobę (kierownik robót), posiadającą uprawnienia budowalne w do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Uwaga - oryginały uprawnień budowlanych, aktualnych na cały okres realizacji przedmiotu umowy zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz świadectw Wykonawca musi okazać do wglądu Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć, pod warunkiem złożenia w tym zakresie zgodnego oświadczenia woli przez obie strony umowy, 2) zmiana zakresu i sposobu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji, umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót; b) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót budowlanych; c) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, w szczególności ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) zmianą zakresu części zamówienia powierzonej do wykonania przez Podwykonawców. 2. Zmiany w zakresie personelu Wykonawcy mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, przy czym osoba, która będzie zastępowała dotychczasowego członka personelu wykonującego przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej takie same kwalifikacje jak osoba pierwotnie wskazana w ofercie Wykonawcy. 3. Zmiany w zakresie osób reprezentujących Zamawiającego, mogą nastąpić w każdym czasie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 3. W przypadku zmiany w zakresie osób reprezentujących Zamawiającego, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa (pokój nr 62).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 11:00, miejsce: ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.