eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycjiBUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Wola Krzysztoporska: Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II
Numer ogłoszenia: 47242 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadaniem wykonawcy jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II . Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach objętych ww. zamówieniem. Opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski objęty niniejszą umową zamieszczony jest na stronie internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.bipst.pl w treści postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych: znak sprawy UZP.341-39/2010, BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II (wraz z wyjaśnieniami). Zamawiający informuje, że postępowanie przetargowe toczące się w sprawie zlecenia wyżej opisanych robót budowlanych na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania znajduje się na etapie wezwania wykonawców do uzupełnienia ofert i wyjaśnień. Protokół z otwarcia ofert stanowi załącznik do niniejszej SIWZ - załącznik nr 8 Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą - II kwartał 2011 r. Przy zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający określi procentową wartość oferty Wykonawcy w stosunku do wartości umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. W ten sposób określona zostanie dla wybranej oferty wartość procentowa, która będzie podstawą częściowych rozliczeń. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z póżn. zm.), a w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych 3) i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Inspektora nadzoru zobowiązany jest przy realizacji zlecenia do ścisłej współpracy z menadżerem projektu. W tym zakresie do jego obowiązków należy w szczególności: 1) raportowanie (pisemne raporty rzeczowo - finansowe sporządzone na komputerze) menadżerowi projektu na temat postępów robót, problemów na budowie, zagrożeń w realizacji projektu, rozliczeń finansowych; obowiązkiem Wykonawcy jest składanie raportów raz w tygodniu, ich zakres i forma podlegają uzgodnieniu z menadżerem projektu. 2) uczestniczenie w cotygodniowych spotkaniach roboczych z menadżerem projektu w jego biurze w terminach ustalonych przez menadżera projektu, 3) udzielanie menadżerowi projektu pełnej informacji (pisemnie) dotyczącej przedmiotu zlecenia w zakresie przez niego wymaganym, na każde jego żądanie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania takiego żądania (mailem lub faksem), 4) ustalenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót budowlanych (w terminie 2 tygodni od zawarcia umowy) szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót z uwzględnieniem wymogów związanych z prawidłowym rozliczeniem projektu oraz zaleceń menadżera projektu, 5) stałe nadzorowanie realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, w tym informowanie menadżera projektu o wszelkich zagrożeniach jego niedotrzymania, planowanych zmianach i uzupełnieniach oraz przygotowanie w formie pisemnej projektów nowych harmonogramów 4. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: 1) przekazanie wykonawcy robót budowlanych protokolarnie terenu budowy, 2) wykonywanie czynności określonych w niniejszej umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 3) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, weryfikacja kosztorysów na roboty podstawowe, dodatkowe, zamienne i uzupełniające, 4) podczas trwania robót budowlanych - obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz wykonawcy robót budowlanych, sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 5) koordynowanie robót budowlanych, w tym organizowanie stałych cotygodniowych naradach koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokołów (jeden egzemplarz zostanie każdorazowo przekazany menadżerowi projektu), 6) wystawianie wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób i sprawdzeń, 7) nadzór nad rozruchem technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń , 8) wyznaczanie terminów prób, rozruchów i innych istotnych czynności na budowie w porozumieniu z wykonawcą robót budowlanych, 9) organizowanie wszystkich koniecznych odbiorów, a także umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, uczestniczenie w dokonywaniu czynności odbiorowych, sporządzanie protokołów odbiorów, 10) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę, 11) skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 12) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przestrzegania ustaw, w tym zwłaszcza o ochronie znaków geodezyjnych, 13) zapewnienie skoordynowania prac inspektorów branżowych, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przedstawiciela/inspektora wiodącego, 14) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora w zakresie objętym przedmiotem umowy, 15) współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych, 16) pełnienie w Urzędzie Gminy w Woli Krzysztoporskiej co najmniej 2 razy w tygodniu (w dni robocze): jednego dnia w godz. 9:00 - 11:00, innego w godz. 15:00-17:00 dyżurów, podczas których mieszkańcy gminy będą mogli uzyskać pełną informację na temat prowadzonej inwestycji, 17) nadzór nad zabezpieczeniem stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego (inwestora), 18) zgłaszanie każdorazowo Zamawiającemu pełnej informacji o zamiarze wprowadzenia robót zamiennych (wykonawca robót budowlanych zgłasza taki zamiar inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego, natomiast inspektor nadzoru inwestorskiego w przypadku pozytywnego zaopiniowania zmian oraz po uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru autorskiego przedkłada inwestorowi pisemnie pełną informację dotycząca zmiany wraz ze swoją opinią oraz opinią inspektora nadzoru autorskiego). Niedopuszczalne jest dopuszczenie do wykonywania robót zamiennych przez inspektora nadzoru bez pisemnej akceptacji Zamawiającego, 19) potwierdzenie ilości wykonanych robót przy każdym protokole odbioru według wielkości określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym z uwzględnieniem wymagań określonych przez menadżera projektu, 20) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych podczas odbiorów, 21) sprawdzanie rozliczeń wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; 22) przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach oraz o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych, 23) czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków wykonawcy robót budowlanych i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy wykonawcą robót budowlanych; 24) wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, 25) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zlecenia. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu powykonawczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Filia w Woli Krzysztoporskiej nr konta 10 8973 0003 0010 0200 1496 0012 z adnotacją wadium -usługa nadzoru inwestorskiego nad inwestycją BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 25.03.2011 r. do godz. 12:00, W zakresie pkt od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć oryginalny dokument potwierdzającego wniesienie wadium do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że w okresie ostatnich 3 lat wykonał należycie następujące kompleksowe (we wszystkich wymaganych przez zamawiającego branżach) usługi nadzoru inwestorskiego: a) jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad inwestycją o wartości min. 3 mln zł brutto polegającą na budowie biologicznej oczyszczalni ścieków, b) jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad inwestycją o wartości min. 5 mln zł brutto polegającą na budowie systemu kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej w jednym zadaniu. W tm celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz wykonanych usług nadzoru inwestorskiego w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww.dokumentów metodą warunku granicznego spełnia /niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że podczas realizacji zadania będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ww. Osoby powinny spełniać następujące warunki: Ad. 1) dot. branży konstrukcyjno-budowlanej, a) posiadać wyższe wykształcenie techniczne b) posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należący do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16.5.2006 r. Nr 83 poz. 578], przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów [Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.]). Ad. 2) dot. branży drogowej, a) posiadać wyższe wykształcenie techniczne b) posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należący do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16.5.2006 r. Nr 83 poz. 578], przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów [Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.]). Ad. 3) dot. branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a) posiadać wyższe wykształcenie techniczne b) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych i/lub na stanowisku inspektora nadzoru w zakresie robót sanitarnych, przy realizacji inwestycji polegających na budowie/rozbudowie/przebudowie: - biologicznych oczyszczalni ścieków, - kanalizacji sanitarnej i/lub kanalizacji deszczowej, c) posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należący do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16.5.2006 r. Nr 83 poz. 578], przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów [Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.]). Ad. 4) dot. branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać uprawienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należąca do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578], przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów [Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.]), Ww. osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Spośród ww. osób Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć Przedstawiciela/inspektora wiodącego tj. osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy we wszelkich sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy. W tm celu zobowiązany jest do oferty załączyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SIWZ b) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww.dokumentów metodą warunku granicznego spełnia /niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT. W przypadku takim wartość netto umowy pozostanie bez zmian a strony dokonają rozliczenia z uwzględnieniem nowych stawek VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany osób wykonujących zlecenie w imieniu Wykonawcy wskazanych w ofercie tj. w przypadku gdy wskazana przez Wykonawcę osoba z ważnych powodów nie będzie mogła pełnić tej funkcji. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę tylko wtedy gdy wskazana przez Wykonawcę osoba będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z wymogami SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.