eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych - Sekretarka - asystentka znak:ON.MC.271-5/GR/FP/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Łęczna: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych - Sekretarka - asystentka znak:ON.MC.271-5/GR/FP/12
Numer ogłoszenia: 472264 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421816 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych - Sekretarka - asystentka znak:ON.MC.271-5/GR/FP/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej Sekretarka - asystentka Liczba godzin: 150 godzin zegarowych (łącznie z egzaminem i przerwami). Liczba osób: 10 Liczba grup kursowych: 1 Program szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - organizacja pracy sekretariatu; organizowanie przepływu informacji; obsługa interesantów; prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej; przechowywanie akt; organizowanie telekonferencji ; zarządzanie czasem pracy przełożonego; obsługa urządzeń biurowych; obsługa komputera (pakiet biurowy); Internet, poczta elektroniczna; fakturowanie, prowadzenie kasy zakładowej; kontrolowanie efektywności pracy; zasady savoir-vivre; autoprezentacja; zajęcia aktywizacyjne. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) lub zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r (Dz.U. z 2012r poz. 186). - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym. -Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w programu szkolenia o inne zagadnienia. Wymagania organizacyjne Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2) przeprowadzenia szkolenia w wymiarze od poniedziałku do piątku. Łączna liczba godzin na szkoleniu w tygodniu nie może przeciętnie być mniejsza niż 25 godzin zegarowych i większa niż 40 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut. W każdym dniu przewidziana powinna być przerwa, nie dłuższa niż 30 minut. Maksymalna liczba godzin zegarowych szkolenia dziennie -8, przy czym zajęcia mogą trwać nie dłużej niż do godziny 18.00. 3) przeprowadzenia szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 4) przeprowadzenia szkolenia w miejscu gdzie czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia, nie może przekraczać łącznie 3 godzin zegarowych. Łączny czas oznacza w tym przypadku czas poświęcony na dojazd oraz powrót z zajęć środkami transportu drogowego. 5) zapewnienia odpowiedniego pomieszczenia wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia. 6) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki 7) zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych i biurowych. 8) zapewnienia uczestnikom szkolenia wyżywienia (min. ciepłego posiłku w formie drugiego dania oraz serwisu kawowego) wyłącznie obecnym na zajęciach. 9) zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 10) zapewnienie sprawdzania efektów szkolenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia decydując o sposobie kontroli i oceny umiejętności oraz wiedzy zdobytej przez uczestników szkolenia. 11) wystawienie każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Wzór musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) lub zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r (Dz.U. z 2012r poz. 186). 12) zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (za minimalne zaangażowanie uważamy zamieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy informacji promującej osoby (bez zamieszczania danych osobowych tych osób). 13) informowania pisemnie Zamawiającego o każdorazowej nieobecności uczestnika szkolenia na zajęciach. 14) ubezpieczenia uczestników szkolenia zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, na wniosek Powiatowego Urzędu Pracy / ma zastosowanie tylko w przypadkach określonych w ustawie/. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ( z wymiarem godzin zegarowych trwania szkolenia), 2) protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, 3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (zawierający, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia) oraz przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia wymienionych dokumentów lub w terminie wynikającym z odrębnych przepisów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 2 w Lublinie, ul. Pogodna 52, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.