eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Przebudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem - ulica Pod Młynik w Wąbrzeźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Wąbrzeźno: Przebudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem - ulica Pod Młynik w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 47222 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18402 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem - ulica Pod Młynik w Wąbrzeźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy drogi gminnej. Zakres prac w ulicy Pod Młynik obejmuje m.in.: - rozebranie nawierzchni chodników i zjazdów z wywozem - 1 Mg, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (istniejących) wraz z wymianą nakryw żelbetowych, założeniem pierścieni odciążających i wymianą pokryw żeliwnych - 6 szt., - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 8 szt., - wykop koryta pod konstrukcję drogi z wywozem urobku do 5 km - 2.938 m3, - wykonanie nasypów spycharkami z piasku wraz z jego z dowozem - 963 m3, - wykonanie nowych studzienek ściekowych kompletnych z osadnikami o średnicy 500 mm - 2 szt., - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 4.439 m2, - wykonanie warstw odcinających z piasku - 4.380 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, w. gr. 15 cm - 3.340 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 10 cm (chodniki) - 1.099 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 15 cm (wjazdy) - 374 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 20 cm (jezdnia) - 2.966 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej fazowanej, gr. 5 cm (chodniki) - 1.099 m2, - wykonanie wjazdów z kostki brukowej (kolor czerwony), gr. 8 cm - 374 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 8 cm - 2.966 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 2.966 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 2.976 m2, - ustawienie krawężnika betonowego (15x30x100 cm) na ławie betonowej - 1.333 mb, - wykonanie ławy pod krawężnik z betonu C12/15 - 106,64 m3, - ustawienie obrzeży na ławie betonowej - 578 mb, - umocnienie skarp płytami ażurowymi - 550 m2, - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie urodzajnym - 2.100 m2, - oznakowanie poziome i pionowe - kompletne zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) projekt budowlano - wykonawczy wraz z załącznikami, c) załączony przedmiar robót przekazany przez Zamawiającego - stanowi materiał dodatkowy(uzupełniający) ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej. Program zapewnienia jakości Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: - organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, - organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, - sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, - wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, - wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, - system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, - wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), - sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. Zgodnie z art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do SIWZ: 1) Projekcie budowlanym, 2) Przedmiarze robót, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zobowiązanie Wykonawcy. Wykonawca robót będzie zobowiązany przez cały czas prowadzenia robót zapewnić dostęp pojazdów samochodowych do Domu Pomocy Społecznej - przez całą dobę. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę: - wykonanie warstw odcinających z piasku - 4.380 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, w. gr. 15 cm - 3.340 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 10 cm (chodniki) - 1.099 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 15 cm (wjazdy) - 374 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubością 20 cm (jezdnia) - 2.966 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 8 cm - 2.966 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 2.966 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 2.976 m2. Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby podwykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zleconego im przez wykonawcę zakresu robót. Na zatrudnienie podwykonawców wymagana jest zgoda zamawiającego. Uwaga! Beton asfaltowy ułożony na odcinku próbnym stanowi koszt kontraktu i jest własnością Inwestora. Gmina może za własne środki zlecić wykonanie dodatkowych prób betonu asfaltowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Drobud Sp. z o.o., ul. 1 - go Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1255970,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 764855,67

  • Oferta z najniższą ceną: 764855,67 / Oferta z najwyższą ceną: 1165582,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.