eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawę jednorazowej odzieży i bielizny jałowej i niejałowej z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Łódź: dostawę jednorazowej odzieży i bielizny jałowej i niejałowej z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer ogłoszenia: 47175 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, fax 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę jednorazowej odzieży i bielizny jałowej i niejałowej z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę z podziałem na 2 pakiety - szczegółowy opis wraz z ilościami zawierają załączniki do SIWZ od nr 2 do nr. 3 Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Jednorazowa odzież i bielizna jałowa II Jednorazowa odzież i bielizna niejałowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.90.00 - Odzież z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie : dotyczy pakietu I jednorazowej odzieży i bieliźnie jałowej o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto każde z nich. Dotyczy pakietu II jednorazowej odzieży i bieliźnie niejałowej o wartości co najmniej 10.000,00 złotych brutto każde z nich. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca w zależności od pakietu na który składa ofertę zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie : dotyczy pakietu I jednorazowej odzieży i bielizny jałowej o wartości co najmniej 20. 000,00 złotych brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie dotyczy pakietu II jednorazowej odzieży i bielizny niejałowej o wartości co najmniej 10. 000,00 złotych brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie Jeżeli wykonawca składa ofertę na Pakiet I i II obowiązany jest dołączyć powyższe dokumenty w zakresie pakietu I i II W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: Dotyczy pakietu I 1. Kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego w ofercie asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. 2. Kserokopie deklaracji zgodności z normą PN-EN 13795 Dotyczy pakietu II 3. Kserokopie deklaracji CE Dotyczy pakietu I i II 4. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu należy dołączyć do oferty po 1 szt. proponowanego asortymentu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach z niżej wymienionych pozycji: Pakiet I z pozycji : 1, 2,3,4,5,6,7 Pakiet II z pozycji : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I Jednorazowa odzież i bielizna jałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Jednorazowa odzież i bielizna jałowa - szczególowy opis i zakres okreslony w zalaczniuku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II Jednorazowa odzież i bielizna niejałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Jednorazowa odzież i bielizna niejałowa - szczegółowy opis i zakres okreslony w zalaczniku nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.