eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Szczecin: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 471646 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, terenu zewnętrznego oraz świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania jak również usługi porządkowe na zlecenie, w następujących komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie: ZADANIE NR 1: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie 1)Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55: usługa zimowego utrzymania placu parkingowego i drogi dojazdowej wraz z gotowością do odśnieżania - o powierzchni ok.2 000 m2 oraz usługa na zlecenie:mycie okien o powierzchni - 746,6 m2 2)Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45:kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń - 3988 m2 b)teren zewnętrzny w tym: drogi wewnętrzne i parkingi, schody zewnętrzne podjazd dla niepełnosprawnych - 4800 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - 150 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - 260 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie:mycie okien i drzwi zewnętrznych w tym: powierzchnia okien - 429 m2, powierzchnia drzwi - 9 m2, oraz koszenie trawnika - ok. 2.250 m2 3)Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie:kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń: 1381 m2 b)budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń: 639 m2 c)budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń: 191 m2 d)teren zewnętrzny w tym: utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - 1.275 m2, rampa przy Budynku nr 5 - 450 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie w tym: mechaniczne doczyszczanie posadzek - 1.894 m2, mycie okien i drzwi zewnętrznych-powierzchnia okien - 245,8 m2 i powierzchnia drzwi -41,7 m2 oraz koszenie trawnika - ok. 2.500 m2 4)Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń: 265m2 b)teren zewnętrzny - schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych: 85 m2 5) Sekcja Dozoru w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości-powierzchnia pomieszczeń: 257 m2 ZADANIE NR 2: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie 1)Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a) powierzchnia pomieszczeń: 946 m2 , b) teren zewnętrzny:miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych w tym: powierzchnia okien - 95 m2, powierzchnia drzwi - 4 m2 2)Oddział Celny w Szczecinku przy ul. Łukasiewicza 1: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń: 311 m2 b)teren zewnętrzny - plac odpraw: 400 m2 3)Sekcja Dozoru w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości:powierzchnia pomieszczeń: 80 m2 . 2. Szczegółowy opis usług określający charakter pomieszczeń i terenu, ich powierzchnię, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie sposobu świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Specyfikacja usług. 3. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał bądź wykonuje minimum 2 umowy, każda zrealizowana przynajmniej w okresie 8 kolejnych miesięcy, o świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach kubaturowych użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: w Zadaniu Nr 1:130 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w Zadaniu Nr 2:25 000 zł brutto w ramach jednej umowy Budynek użyteczności publicznej w znaczeniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 ze zm.) Zamawiający nie zalicza do budynków kubaturowych użyteczności publicznej spełniających warunek wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu:hal magazynowych; powierzchni sklepowych; obiektów kultu religijnego (w tym: kościołów, synagog, meczetów itp.); hal widowiskowych (w tym: sportowych, gimnastycznych, kino, teatr, opera); lokali gastronomii. Wykonawca może wykazać, zgodnie ze swoim wyborem, umowę wykonaną lub i wykonywaną przy czym: pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną-zakończoną-, przy czym jej wartością jest kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do dnia jej zakończenia; pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji-aktualnie wykonywana-przy czym jej wartością jest kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert do dnia upływu tego terminu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał usługi pozwalające na ocenę spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia, o którym mowa w Sekcji III.3.2. niniejszego ogloszenia. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w lokalizacjach: Zadanie Nr 1: a)Oddziału Celnego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35, b)Sekcji Dozoru w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6; Zadanie nr 2: a)Oddziału Celnego w Szczecinku przy ul. Łukasiewicza 1, b)Sekcji Dozoru w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 w sytuacji, gdy zmianie ulegnie wielkość powierzchni lokalowej lub powierzchni terenu zewnętrznego, wykorzystywanej przez Zamawiającego do realizacji jego zadań i celów ustawowych, w tym także w przypadku remontu (czasowe zawieszenie świadczenia usług). 2. Wykonawcy z tytułu zmiany przedmiotu umowy, określonej w ust. 1, przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do wielkości sprzątanej powierzchni i okresu realizacji przy zachowaniu ceny jednostkowej świadczenia usługi za m2 za miesiąc wyliczonej na podstawie stawki określonej w zł na miesiąc zgodnie z Ofertą cenową stanowiącą załącznik do umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia Wykonawcy kosztami odbioru odpadów komunalnych w lokalizacjach, w których Wykonawca świadczy kompleksową usługę sprzątania i stałego utrzymywania czystości pomieszczeń w sytuacji, gdy właściwa miejscowo gmina wyda postanowienie o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Podstawą prawną do wydania takiego postanowienia jest art. 6c ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z 2012r., poz.391).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 22, w godzinach urzędowania - dni robocze od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - pokój nr 21 (Kancelaria Izby Celnej).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55: usługa zimowego utrzymania placu parkingowego i drogi dojazdowej wraz z gotowością do odśnieżania - o powierzchni ok. 2 000m2 oraz usługa na zlecenie:mycie okien o powierzchni - 746,6 m2 2)Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45:kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń - 3988 m2 b)teren zewnętrzny w tym: drogi wewnętrzne i parkingi, schody zewnętrzne podjazd dla niepełnosprawnych - 4800 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - 150 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - 260 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie:mycie okien i drzwi zewnętrznych w tym: powierzchnia okien - 429 m2, powierzchnia drzwi - 9 m2, oraz koszenie trawnika - ok. 2.250 m2 3)Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie:kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń: 1381 m2 b)budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń: 639 m2 c)budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń: 191 m2 d)teren zewnętrzny w tym: utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - 1.275 m2, rampa przy Budynku nr 5 - 450 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie w tym: mechaniczne doczyszczanie posadzek - 1.894 m2, mycie okien i drzwi zewnętrznych-powierzchnia okien - 245,8 m2 i powierzchnia drzwi -41,7 m2 oraz koszenie trawnika - ok. 2.500 m2 4)Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń: 265m2 b)teren zewnętrzny - schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych: 85 m2 5) Sekcja Dozoru w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości-powierzchnia pomieszczeń: 257 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a) powierzchnia pomieszczeń: 946 m2 , b) teren zewnętrzny: miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2 oraz usługa zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu wraz z gotowością do odśnieżania oraz usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych w tym: powierzchnia okien - 95 m2, powierzchnia drzwi - 4 m2 2)Oddział Celny w Szczecinku przy ul. Łukasiewicza 1: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: a)powierzchnia pomieszczeń: 311 m2 b)teren zewnętrzny - plac odpraw: 400 m2 3)Sekcja Dozoru w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości:powierzchnia pomieszczeń: 80 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.