eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 471520 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.uw.gov.pl. Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części i dotyczy dostawy następujących urządzeń: Część 1 Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.) Część 2 Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.) Część 3 Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.) Część 4 Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.) Część 5 Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.) Część 6 Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.) Część 7 Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.) Część 8 Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1szt.) Część 9 Drukarka - typ 2 (Ilość: 2szt.) Część 10 Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Część 11 Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.) Część 12 Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.) Część 13 Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.34.20.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 48.31.00.00-4, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl. Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin I piętro pok. 175.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest w części współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz Pomocy Technicznej Programu Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie / Brandenburgia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego: Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.34.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW w Szczecinie: Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa: Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW:Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa:Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa: Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa: Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa: Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa: Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa: Drukarka - typ 2 (Ilość: 2szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Drukarka - typ 2 (Ilość: 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa: Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa: Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa: Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa: Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.