Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 471520 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.uw.gov.pl. Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części i dotyczy dostawy następujących urządzeń: Część 1 Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.) Część 2 Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.) Część 3 Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.) Część 4 Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.) Część 5 Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.) Część 6 Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.) Część 7 Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.) Część 8 Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1szt.) Część 9 Drukarka - typ 2 (Ilość: 2szt.) Część 10 Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Część 11 Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.) Część 12 Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.) Część 13 Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.34.20.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 48.31.00.00-4, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl. Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin I piętro pok. 175.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest w części współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz Pomocy Technicznej Programu Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie / Brandenburgia 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego: Mysz komputerowa - typ 1 (Ilość: 22 szt.) Mysz komputerowa - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Klawiatura komputerowa (Ilość: 4 szt.) Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 (Ilość: 3 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.34.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW w Szczecinie: Skaner dokumentów (Ilość: 1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa: Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW:Pamięć flash USB - typ 1 (Ilość: 12 szt.) Pamięć flash USB - typ 2 (Ilość: 37 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) Dysk twardy - typ 2 (2,5 USB) (Ilość: 5 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4, 30.23.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa:Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zasilacz awaryjny - UPS (Ilość: 13 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa: Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 56 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa: Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 5 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa: Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa: Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 1 (Ilość: 1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa: Drukarka - typ 2 (Ilość: 2szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Drukarka - typ 2 (Ilość: 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa: Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Stacja robocza - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Monitor - typ 1 (Ilość: 10 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa: Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zestaw komputerowy - typ 1 (z 1 monitorem) (Ilość: 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa: Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Zestaw komputerowy - typ 2 (z 2 monitorami) (Ilość: 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.90.00.00-7, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa: Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla ZUW: Przełącznik (Switch) CISCO CATALYST 3560 24 10/100/1000T POE, 4 SFP, IPB IMAGE (WS-C3560G-24PS-S) (Ilość: 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w Obiekcie Sportowym Szczeciński Dom Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024. Część 2.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Prace remontowe z dociepleniem budynku mieszkalnego położonego przy ul. Konopnickiej 45 w Szczecinie
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Wykonywanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w lokalach i budynku mieszkalnym
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.