eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowiec obejmujący 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Tarnowiec: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowiec obejmujący 4 zadania
Numer ogłoszenia: 47151 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnowiec, Tarnowiec 211, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4424089, 013 4424092, fax 013 4424011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-podkarpacie.pl/tarnowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowiec obejmujący 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych obejmujący wykonanie podbudowy, nawierzchni, poboczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykonawcy, którzy: wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przez cały okres realizacji zamówienia). 3. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie o podwykonawcach. 6. Oświadczenie z art. 22 i 24. 7. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-podkarpacie.pl/tarnowiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 211, pok. nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowcu, pok nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej Łajsce - Do Łąk w km 0+000 - 0+400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie koryta drogi - 131,00 m3, 2. Wyrównanie i zagęszczanie dna koryta - 656 m2, 3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z pospółki gr. 20 cm - 656,00 m2, 4. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 10 cm - 855,00 m2, 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego zaklinowanego gr. 8 cm - 510 m2, 6. Wykonanie warstwy klińca z kamienia łamanego gr. 4 cm - 855 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 1365,00 m2, 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 1365,00 m2, 9. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 10 cm - 476,50 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej Łubienko - Na Poraj w km 0+000 - 0+225, 0+000-0+175.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mechaniczne oczyszczanie istniejącej jezdni - 597,00 m2, 2. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni poprzez skropienie emulsją asfaltową - 597,00 m2, 3. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 5 cm - 717,00 m2, 4. Wykonanie warstwy klińca z kamienia łamanego gr. 4 cm - 1314,00 m2, 5. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 1292,00 m2, 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 1292,00 m2, 7. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 10 cm - 510,00 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej Tarnowiec - Na Góry w km 0+040-0+375, 0+000-0+165.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie dna koryta koparką z transportem do 1 km - 84,00 m3, 2. Wykonanie wykopu rowu koparką z transportem do 1 km - 184,00 m3, 3. Wykonanie wykopu koparką na odkład - 240,00 m3, 4. Formowanie nasypu wraz z zagęszczeniem - 240,00 m3, 5. Wyrównanie i zagęszczanie dna koryta - 421,50 m2, 6. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z pospółki gr. 20 cm - 410,50 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 10 cm - 2233,80 m2, 8. Wykonanie warstwy klińca z kamienia łamanego gr. 4 cm - 2356,80 m2, 9. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 2311,20 m2, 10. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 2311,20 m2, 11. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 10 cm - 811,15 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej Brzezówka - Brzezina w km 0+000-0+300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 5 cm - 775,00 m2, 2. Wykonanie warstwy klińca z kamienia łamanego gr. 4 cm - 775,00 m2, 3. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 775,00 m2, 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 775,00 m2, 5. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 10 cm - 234,00 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.