eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego NBP w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20, przez okres 24 m-cy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Gdańsk: Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego NBP w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20, przez okres 24 m-cy.
Numer ogłoszenia: 471270 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385478 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3014831 do 33, faks 58 3002508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego NBP w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20, przez okres 24 m-cy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Gdańsku ul. Okopowa 1 oraz ul. Subisława 20, w zakresie i częstotliwości określonej w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 1. Wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane w sposób profesjonalny przy użyciu profesjonalnych środków myjących, czyszczących, konserwujących. 2. Sprzątaniem nie jest objęty sprzęt komputerowy, kserokopiarki, faksy. 3. Wykonanie prac porządkowych winno odbywać się w godzinach 6.00-22.00 w przedziałach czasowych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Oddziału, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Oddziału w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca będzie niezwłocznie informował o wszelkich usterkach technicznych, powstałych w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz o wszelkich nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku. 6. Zakres rzeczowy prac porządkowych objęty zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, myjących, konserwujących i materiałów (worki do pojemników na odpady) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac, np. mycie okien i elewacji metodą alpinistyczną, okresową konserwację posadzek z kamienia, podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy, tak jak w pkt. 4. 7. Środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwemer System Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249172,85

  • Oferta z najniższą ceną: 165905,35 / Oferta z najwyższą ceną: 498429,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.