eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roczna, sukcesywna dostawa środków czyszcząco - myjących oraz asortymentu towarzyszącego do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Poznań: Roczna, sukcesywna dostawa środków czyszcząco - myjących oraz asortymentu towarzyszącego do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 47113 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, faks (061) 848 49 90/91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna, sukcesywna dostawa środków czyszcząco - myjących oraz asortymentu towarzyszącego do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zammówienia jest roczna, sukcesywna dostawa środków czyszcząco - myjących oraz asortymentu towarzyszącego do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferty można składać do poszczególnych pakietów (7 pakietów)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00 - 24.51.30.00 24.51.32.94 - 24.51.32.94 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie Załączniki do SIWZ (7 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. Uwaga: w przypadku Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2 należy wypełnić tylko te miejsca, w zakresie których wykonawca składa ofertę do danego pakietu. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 5) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienie w w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej wartością części zamówienia, na którą złożono ofertę. Wykorzystać Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8) Pozytywne referencje od poprzednich Zamawiających. 9) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP. 10) Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami (dla tych, które muszą posiadać). 11) Ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające potwierdzenie wymaganych cech (nie dotyczy pakietów nr: 3, 4, 5)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 356 (Zamówienia Publiczne) - III piętro Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 353 (Kancelaria Szpitalna) - III piętro Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Środki myjące i pielęgnujące do skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjące i pielęgnujące do skóry rąk - 5 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Środki higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne - 5 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Pojemniki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Rękawice gospodarcze i szmaty podłogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice gospodarcze i szmaty podłogowe - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni dużych i małych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni dużych i małych - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Środki czyszcząco - konserwujące do powierzchni i sprzętu oraz naczyń kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszcząco - konserwujące do powierzchni i sprzętu oraz naczyń kuchennych - 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.