eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Biertowicach, Gmina Sułkowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Sułkowice: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Biertowicach, Gmina Sułkowice.
Numer ogłoszenia: 47110 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułkowice , ul. Rynek 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732075, faks 012 2721422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Biertowicach, Gmina Sułkowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Biertowicach, Gmina Sułkowice. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Biertowicach do łącznej przepustowości 2510 m3 na dobę. Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Biertowice Gmina Sułkowice dz. ew. 9/11, 20/1, 20/2, 21/1 i 21/2 obręb Biertowice. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obiektu w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.). Inwestycja obejmuje budowę obiektów oczyszczalni ścieków zapewniających jej funkcjonalność, wraz z infrastrukturą i kompletnym wyposażeniem oraz przeprowadzeniem rozruchu technologicznego. Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w Specyfikacji Technicznej (ST), Dokumentacji Projektowej (DP) i Przedmiarze Robót (PR) stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W szczególności na etapie przygotowania oferty, oferent zobowiązany jest do sprawdzenia warunków realizacji inwestycji w przedstawionym poniżej zakresie, poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej terenu inwestycji celem zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania prawidłowej oferty. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie kompletnych obiektów w zakresie konstrukcji budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, wyposażenia technologicznego, wyposażenia sprzętowo-eksploatacyjnego, instalacji technologicznych, instalacji wewnętrznych i sieci zewnętrznych, instalacji elektrycznych, wraz z kablem zasilającym, oraz sterowania zgodnie z ST, DP i PR. Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów (długości, kubatury, powierzchni itp.) i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej. Bilans ilości ścieków oraz ładunków zanieczyszczeń wykonano na podstawie danych Inwestora dotyczących rzeczywistej ilości ścieków dopływających do oczyszczalni oraz podanej w rozporządzeniu Wojewody Małopolskiego z dnia 19 lipca 2006 roku w sprawie wyznaczenia aglomeracji Sułkowice, wielkości oczyszczalni określonej RLM.Do rozbudowywanej oczyszczalni ścieków w Biertowicach docelowo podłączeni zostaną mieszkańcy następujących miejscowości: Biertowice - 1246RM , Sułkowice - 8626RM, Rudnik - 4420RM, Krzywaczka - 2574RM, Harbutowice - 2417RM. Sumaryczna wielkość oczyszczalni określona Równoważną Liczbą Mieszkańców wynosi RLM 19=283. Charakterystyczne przepływy ścieków dla RLM=19 283 i przyjętej jednostkowej ilości ścieków 130 l/Md wynoszą:- dobowy średni Qdśr=19 283 x 0.13m3/d=2510 m3/d.W ramach zamówienia należy wykonać całość robót i dostaw opisanych w załączonym projekcie wykonanym przez firmę EKOSYSTEM ul. Kordiana 52/32; 30-653 Kraków, w tym między innymi: Istniejący budynek technologiczny - adaptacja poddasza - obiekt A, powierzchnia użytkowa 69,3m2.Projektowany budynek technologiczny - obiekt 3, 4 5 i 6, pow. zabudowy -m2 1251,5; budynek energetyczny z częścią magazynowo-warsztatową - obiekt 10, pow. zabudowy -m2 134,6;Blok biologicznego oczyszczania wraz ze stacją dmuchaw - obiekt o łącznej długości 60,13 m i szerokości 16,70 m. Budynek podzielony jest dylatacjami na trzy segmenty o długościach: 17,12 m, 20,35 m i 22,27 m., Zbiorniki Projektowane są trzy zbiorniki wydzielone dylatacjami w osiach. 1-3 długość 17,12 m, 4-5 długość 20,70 m, 6-11 długość 22,27 m. Są to zbiorniki żelbetowe, grubość ścian 0,35 a płyty dennej 0,40 m. Głębokość zbiornika w osiach 1-3 wynosi 9,9 m, Stacja mechanicznego oczyszczania - Budynek o wymiarach 8,80 na 15,8 m. W części podziemnej budynku usytuowany jest żelbetowy zbiornik. Wysokość zbiornika 4,0 m, grubość ścian 30, a płyty dennej 40 cm. Nad zbiornikiem strop żelbetowy płytowo-żebrowy. Wiata. Budynek energetyczny- Budynek parterowy o wymiarach: 7,0 na 18,5 m składa się z dwóch segmentów. Budynek posadowiony jest na istniejącej płycie żelbetowej zbiorników BIO200 - stalowych - przeznaczonych do rozbiórki, Adaptacja poddasza istniejącego budynku technologicznego, instalacje sanitarne: Instalacja wody zimnej i ciepłej, Instalacja kanalizacji, Instalacja ogrzewania, Instalacja gazu, Instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, Instalacja wentylacji spalinowej a także sieci zewnętrzne w tym Sieć wodociągowa PE 80 SDR11 fi 90mm 50mm i 40mm - 43,2 mb. Kanalizacja sanitarna ściekow surowych, oczyszczonych i opadowych, PVC SN8 o średnicy 160, 200, 315 i 400mm - 525,8 mb.Rurociągi tłoczne PE 80 SDR11 o średnicach od 40 do 250mm - 118,8 mb. Przebudowa gazociągu PE 80SDR11 śr. 75mm. Kanalizacja drenażowa PVC średnicy 160mm, - 144,3 mb. Wylot ścieków PVC315mm. Układ drogowy. Odwodnienie. Nawierzchnie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano - wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Integralną część SIWZ stanowią: dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. DLA ZAKRESU OCZYSZCZALNI NALEŻY PRZEWIDZIEĆ WYKONANIE W RAMACH CENY KONTRAKTOWEJ wykonanie prób szczelności dla 100% wykonywanych sieci z dokumentacją, wykonanie wszystkich dokumentów, opracowań, uzgodnień, zgodnie w wymogami Prawa Budowlanego, a wymaganych na etapie budowy, a w szczególności kompletną dokumentację odbioru ostatecznego, wraz z dokumentacją powykonawczą, wykonanie i uzgodnienie z zamawiającym projektu organizacji i harmonogramu robót,wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu dla poszczególnych etapów robót,wykonanie i uzgodnienie szczegółowego programu i dokumentacji uzgodnionej z zamawiającym dla robót (wskazanie i uzgodnienie materiałów do zainstalowania zgodnych z wymogami dokumentacji, opracowanie receptur laboratoryjnych i roboczych, kolejność wykonywania robót, zakres i metodę przeprowadzenia prób i badań, zestawienie koniecznych badań w trakcie wykonywania robót, zestawienie koniecznych badań powykonawczych), wykonanie wszelkich zabezpieczeń obiektów, kolektorów, studni, innych, np. przed załamaniem, rozszczelnieniem, wypływaniem, osuwaniem, jeśli konieczność taka wyniknie ze szczegółowego rozpoznania geologicznego na etapie robót, wykonanie sondować geologicznych uzupełniających wraz z dokumentacją geologiczną, dla określenia szczegółowych warunków posadowienia sieci co do w/w zabezpieczeń i ostatecznej technologii,wykonanie uszczegółowień na podstawie projektu budowlano - wykonawczego dla elementów oczyszczalni tj. uszczegółowienie rozwiązań studni, komór, połączeń, mocowań elementów technologicznych i konstrukcyjnych - rysunki warsztatowe, w dostosowaniu do materiałów ostatecznie przyjętych do realizacji, wykonanie rozruchu oczyszczalni na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez Inspektora ramowego projektu rozruchu,wykonanie instrukcji eksploatacji dla oczyszczalni ścieków, wykonanie i uzgodnienie planu BIOZ dla zakresu prowadzonej budowy,wyposażenie oczyszczalni w sprzęt BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993r, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków ,wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem oraz na nośniku elektronicznym, wykonanie technicznej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem i na nośniku elektronicznym, wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, oświadczeniami zgodności dotyczącymi materiałów zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,dostawa i odbiór sprzętu objętego niniejszą specyfikacją winny spełniać wszystkie niezbędne normy i standardy,dostarczenie, montaż, wyposażenie wszelkich elementów dostawy oraz innych niezbędnych elementów i narzędzi, w celu zapewnienia, że dostarczony sprzęt pozostanie w pełni sprawny i gotowy do użycia; próby przedrozruchowe, rozruch z udziałem personelu Zamawiającego, próby rozruchu ciągłego, próby gwarancyjne; ze szkoleń personelu sporządzone zostaną stosowne protokoły; pokrycie kosztów materiałów eksploatacyjnych użytych podczas instalacji i rozruchu;projekt, dostawa, instalacja i próby przedrozruchowe (osiągnięcie gotowości urządzeń) powinny zostać zakończone w terminie przewidzianym w kontrakcie;uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego na przewidziane do zakupu wyposażenie techniczno - eksploatacyjne (zgodne z dokumentacją projektową). Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie, licencje itp. Programów, systemów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektów.Wykonanie obiektów należy prowadzić w taki sposób aby nie zakłócić pracy istniejącego obiektu. Wszelkie koszty jakie mogą pojawić się w związku z przebudową i modernizacją istniejących obiektów i sieci obciążają Wykonawcę. UWAGA. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ( dokumentacji projektowej) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe - co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( należy przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu - patrz załącznik nr 8 do oferty)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 75 85890006 0170 0000 0068 0016. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Pzp), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie) oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno - mechanicznej o przepustowości minimum 1400 m3/dobę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany harmonogram finasowo - rzeczowy,2. Oświadczenie dotyczace podwykonawców; 3. Zaparafowany wzór umowy; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. Kosztorys ofertowy; 6. Zestawienne zamiennych, równoważnych materiałów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zadania, jeżeli w trakcie jej obowiązywania wystąpią: a)działanie siły wyższej ( np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; b)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru; c)działania organów administracyjnych lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień; d)konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej, e)wystąpi przeszkoda w realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o czas niezbędny do usunięcia przeszkody. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy z zakresie formy prawnej Wykonawcy, jeżeli w trakcie jej obowiązywania zmianie ulegnie siedziba, adres lub forma prawna Wykonawcy. 3. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy - pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje. 4. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie ceny, jeżeli w trakcie jej obowiązywania: a)Zamawiający przewiduje zmianę ceny brutto w przypadku zmiany podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego; b)zostaną wprowadzone nowe podatki o charakterze publicznoprawnym; c)jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej i wynikającej z tego konieczności dostosowania zakresu zadania do wykonania robót,a nie wynikających z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sułkowicach 32-440 Sułkowice Rynek 1 pokój nr 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sułkowicach 32-440 Sułkowice Rynek 1 dziennik podawczy - pokój nr 01 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Program zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków w Gminie Sułkowice - część I, który uzyskał dofinansowanie z Funduszu Spójności na warunkach określonych w umowie POIS.01.01.00 - 00 - 193/09 - 00 zawartej w dniu 08 lipca 2011 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.