eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Nr spr. 148/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Radom: Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Nr spr. 148/12
Numer ogłoszenia: 471080 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Nr spr. 148/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie technicznym zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia na adres KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, w terminie nie później niż do 21.12.2012 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty nieodpłatnych, bezzwrotnych próbników (dotyczy tylko wykładziny podłogowej) oraz kart katalogowych potwierdzających parametry oferowanego produktu Zadanie nr 1. 1.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. Próbniki nie podlegają zwrotowi , minimalna ilość w próbniku 10 deseni - kolorów w tym koniecznie desenie czerwone i beżowe. 2.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. 3.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. 4.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. Zadanie nr 2. 1.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. 2.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. 3.Stosowny dokument (np. karta katalogowa) potwierdzającego parametry oferowanego produktu. 4.Nie dotyczy 5.Nie dotyczy 6.Nie dotyczy 7.Nie dotyczy 8.Nie dotyczy Zadanie nr 3. 1.Nie dotyczy 2.Nie dotyczy 3.Nie dotyczy 4.Nie dotyczy 5.Nie dotyczy 6.Nie dotyczy 7.Nie dotyczy Wykonawca musi wskazać w załączniku nr 1-3 , - poprzez wypełnienie kolumny nr 5 pn. parametry przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę i nazwa producenta -jaki asortyment oferuje. Wykazy asortymentowo-ilościowe tzn. załącznik od 1 do 3 do niniejszej specyfikacji, należy wypełnić oraz dołączyć do składanej oferty ( wykonawca załącza do oferty te wykazy, na które składa ofertę. Wykazy muszą być wypełnione we wszystkich pozycjach).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 44.00.00.00-0, 24.91.60.00-6, 31.52.00.00-7, 31.53.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    karty katalogowe potwierdzające parametry oferowanego produktu- dot. całego zadania 1, zadania 2 poz. 1-3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza -formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 8). Wykazy asortymentowo-ilościowe (Załączniki Nr 1-3 zgodne ze składaną ofertą częściową -stanowiące integralną część formularza ofertowego) UWAGA! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1(załącznik nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 44.00.00.00-0, 24.91.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (złącznik nr 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (załącznik nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów budowlanych i elektrycznych niezbędnych do prowadzenia prac remontowych w budynkach KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7, 31.53.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.