eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie czystości w obiektach Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN przy ul. Księcia Trojdena 4



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47107

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: utrzymanie czystości w obiektach Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN przy ul. Księcia Trojdena 4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN, do kontaktów: Stanisława Baranowska, ul. Księcia Trojdena 4, 02-109 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6599143 w. 206, fax 022 6597030, e-mail: tena@ibib.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ibib.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w obiektach Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN przy ul. Księcia Trojdena 4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN, ul.Księcia Trojdena 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości w obiektach Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN przy ul.Księcia Trojdena 4 o powierzchni 5.600 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartośc zamówienia - powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu okreslone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, podlegających ocenie Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego 6) Częśc sprawozdania finansowego (tj. bilans i rachunek wyników), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, oraz zobowiązania i należności : a) za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, b) z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. 7) Informacja banku potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) 8) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - listy referencyjne- minimum 2 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników ,w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie 10) Wykaz osób, które będą uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - doświadczenie- minimum 1 rok

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 70 2. usługi dodatkowe w ramach proponowanej ceny (%) 20 3. okres niezmienności ceny (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2006, godzina 12:00, Instytutu Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN przy ul.Księcia Trojdena 4, 02- 109 Warszawa - Aula.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.