eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Zakup urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 dla Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Piaseczno: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 dla Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
Numer ogłoszenia: 470848 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396836 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 dla Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) na  potrzeby Wydziału Geodezji i  Katastru Starostwa Powiatowego w  Piasecznie urządzenia wielofunkcyjnego - kopiarka/skaner laserowego formatu A3 - zwanego dalej również sprzętem, o  parametrach minimalnych i  konfiguracji opisanych w  załączniku nr  1 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z  normami ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004. oraz posiadać wszelkie niezbędne do  normalnego funkcjonowania instrukcje i  certyfikaty w  języku polskim, deklarację zgodności CE i oznakowanie zgodności CE. Serwis sprzętu musi być realizowany zgodnie z  wymaganiami normy ISO 90011:2008. Sprzęt dostarczony w  ramach realizacji zamówienia musi pochodzić z  oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w  szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYLAND Sp. z o. o., ul. Grochowska 106, 04-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.