eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Dostawa produktów spożywczych w zespołach przedszkolnych na terenie Gminy Dolice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Dolice: Dostawa produktów spożywczych w zespołach przedszkolnych na terenie Gminy Dolice.
Numer ogłoszenia: 47066 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17988 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych w zespołach przedszkolnych na terenie Gminy Dolice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych dzieci uczęszczających do zespołów wychowania przedszkolnego działających przy szkołach podstawowych w: Dolicach , Dobropolu, Rzeplinie, Żalęcinie, Strzebielewie, Sądowie .Wymaga się aby zestaw dla jednego dziecka obejmował: - soczek lub napój owocowy w kartonikach o pojemności nie mniejszej niż 200ml, w pojemniku kartonowym wyposażonym w słomkę oraz 1 szt. owocu (jabłko, gruszka, mandarynka, banan, pomarańcza, kiwi lub podobne) Zamiennie: - soczek lub napój owocowy w kartonikach o pojemności nie mniejszej niż 200ml, w pojemniku kartonowym wyposażonym w słomkę oraz baton lub wafelek w czekoladzie o wadze nie mniejszej niż 37 g . Soczki lub napoje nie mogą zawierać konserwantów i sztucznych barwników. Soczki lub napoje winny być bez dodatku cukru. Artykuły spożywcze dostarczone do szkół (napoje, batony, wafelki)muszą posiadać aktualną datę ważności do spożycia a owoce winny być soczyste i dojrzałe bez oznak nadpsucia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do szkół w dniach w których prowadzone będą zajęcia w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół . Zajęcia odbywać się będą: -w Dolicach pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku -w Rzeplinie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku -w Dobropolu trzy dni w tygodniu ; poniedziałek , wtorek, środa -w Sądowie trzy dni w tygodniu; środa, czwartek , piątek -w Strzebielewie trzy dni w tygodniu; wtorek ,środa, czwartek -w Żalęcinie trzy dni w tygodniu; poniedziałek ,wtorek , środa Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w pojemnikach dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych i pozostawiony w nich w szkołach do czasu wydania dzieciom. Zamawiający zakłada, że objętych dostawą artykułów spożywczych będzie łącznie 120 dzieci uczęszczających na zajęcia trzy razy w tygodniu . 2. W okresie objętym zamówieniem ze względu na trudną do przewidzenia ilość dzieci uczęszczających do zespołów przedszkolnych zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ogólnej liczby zestawów do 90 lub zwiększenia do 170. 3. Zamawiający wymaga aby zestawy zamawiane były dostarczane przemiennie (jednego dnia owoc następnego wafel/baton) 4. Zamawiający przewiduje że w okresie objętym umową zajęcia nie będą się odbywały (brak dostaw) w okresie od 19 lipca 2010 r. do 13 sierpnia 2010 r. 5.Orientacyjna ilość dzieci w poszczególnych zespołach przedszkolnych: Dolice-30, Dobropole-22, Rzeplino-29, Sądów-15, Strzebielewo-15, Żalęcino-11 6.Zamawiający dopuszcza jednorazową dostawę zestawów do poszczególnych szkół w ilościach wystarczających pokrycie trzydniowego zaopatrzenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.98.20.00 - Napoje orzeźwiające 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marian Niwa Sklep Spożywczo Przemysłowy, ul. Wojska Polskiego 15A, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81098,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81098,36

  • Oferta z najniższą ceną: 81098,36 / Oferta z najwyższą ceną: 170671,5

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.