eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Legnica: Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Legnicy
Numer ogłoszenia: 469864 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Legnicy , ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 12 700, faks 76 72 12 710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektów osób i mienia trzech budynków Sądu Rejonowego w Legnicy zlokalizowanych przy ul.: Złotoryjskiej 19, ul. Andersa 12/13 oraz Kościuszki 1-3 w Legnicy wraz z przyległymi terenami, w granicach posiadanych nieruchomości. 1. Ochrona odbywać się będzie w systemie całodobowym w sposób następujący: a) budynek przy ul. Złotoryjskiej 19 - w dni pracy Sądu od wtorku do piątku w godz. 7oo - 16oo - przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w każdy poniedziałek pr303acy Sądu w godz. 7°° - 18°° przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony. b) budynek przy ul. Andersa 12-13 - w dni pracy Sądu od wtorku do piątku w godz. 7oo - 16oo - przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 7°° - 18°° przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony. c) budynek przy ul. Kościuszki 1-3 - w dni pracy Sądu od wtorku do piątku w godz. 7oo - 16oo - przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 7°° - 18°° przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden z licencją I-go stopnia, - w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności radiowej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej do dyspozytora zewnętrznej grupy interwencyjnej. Ponadto Zamawiający wymaga, aby każdy zespół pracowników ochrony w danym obiekcie posiadał telefon komórkowy celem umożliwienia kontaktu m.in. z pracownikami Sądu (3 obiekty = 3 telefony komórkowe). 3. Ogólny zakres obowiązków pracowników ochrony: a) obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w ciągu roku oraz załączenie systemu alarmowego, b) patrolowanie korytarzy w godzinach pracy Sądu, tj. w godz. 7.30 - 15.30 od wtorku do piątku oraz od 7.30 do 18.00 w poniedziałki, patrolowanie całego terenu po godzinach urzędowania w uzgodnionych odstępach czasu - w porze nocnej nie rzadziej jak 60 minut. c) uniemożliwianie wstępu do budynków osobom będącym pod wpływem alkoholu, zachowującym się agresywnie, prowadzących handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, d) zapobieganie próbom zakłócenia porządku publicznego, udaremnianie i przeciwdziałanie popełnianiu wykroczeń i przestępstw w zakresie zaboru i dewastacji mienia, e) podejmowanie natychmiastowej akcji ratowniczej we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia, f) gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie), otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku, g) wzywanie zewnętrznej grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia - konieczność pojawienia się grupy interwencyjnej w Sądzie w ciągu 10 minut od wezwania, h) kontrolowanie pracownika pełniącego służbę w porze nocnej przez Grupę Interwencyjną, i) obsługa centrali telefonicznej. j) obsługa urządzeń systemów antynapadowych, antywłamaniowych, p.-poż, telewizji przemysłowej, przewiwdymowych, k) konwojowanie kasjera do banku w sposób następujący: - codziennie (w dniach pracy Sądu) do Banku Spółdzielczego w Legnicy, odległość od Sądu 0,5 km - konwój w jedną stronę, - dwa razy w miesiącu do Banku Spółdzielczego w Legnicy - odległość j.w. - konwój na trasie tam i z powrotem, - dwa razy w miesiącu do Banku PKO B.P. w Legnicy - odległość 2 km - konwój na trasie tam i z powrotem. Konwój wartości pieniężnych nie przekracza 1 jednostki obliczeniowej. Obowiązki wymienione w pkt. g) i l) Wykonawca może powierzyć podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, art. 15 i 17 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie, Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w obiekcie użyteczności publicznej o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 180.000,00 złotych każda, z podaniem ich wartości, zakresu usług, daty wykonania usług, odbiorców usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie, Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie, Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: a) posiadanie pracownika ochrony fizycznej z licencją II stopnia jako osoby organizującej i kierującej formacją ochronną, zgodnie z art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia, b) posiadanie przynamniej 3-ch pracowników ochrony fizycznej formacji ochronnej z licencją I stopnia (t.j. pracowników przewidzianych do zatrudnienia w obiektach Zamawiającego) - zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie, Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna spełnienie warunku dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku posiadania przez oferenta ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie, Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Konsesja upoważniająca do wykonywania usług ochrony mienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje lub inne dokumenty potwierdzające nalezyte wykonanie umów wskazanych w zał. nr 4 do druku ofertowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwa w oryginale lub poświadczone notarialnie, Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest/są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest/są oni wymieniony/eni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Projekt umowy do zatwiedzenia - zał. nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sądd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica pok. 301 lub 301 lub Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.