eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Stalowa Wola: Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 46983 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28743 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z oczyszczaniem separatorów, piaskowników i osadników, a także monitoring, przeglądy techniczne tych urządzeń oraz ich remonty prowadzone w ramach utrzymania urządzeń podczyszczających na terenie Gminy Stalowa Wola. 2. W zakresie czyszczenia piaskowników poziomych otwartych należy wykonać następujące czynności (pozycja 13 i 14 w załącznikach nr 2a i 2b): 1) w roku 2015 usunięcie wraz z wywiezieniem 3 razy w roku w terminach: do 30 kwietnia, do 30 czerwca i do 30 października; 2) w latach 2016 - 2017 usunięcie piasku wraz z wywiezieniem 3 razy w roku w terminach: do 30 marca, do 30 czerwca i do 30 października; 3) wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 3 razy w roku; 4) konserwacja i remonty ogrodzeń piaskowników; 5) pomalowanie barierek ochronnych przy komorach piaskowników; 6) prowadzenie książek eksploatacji piaskowników; 7) kontrola eksploatacji urządzeń oczyszczających co najmniej raz na trzy miesiące (w roku 2015 do 30 kwietnia, do 30 czerwca, do 30 października, a latach 2016-2017 do 30 marca, do 30 czerwca i do 30 października). 3. W zakresie czyszczenia osadników i separatorów należy wykonać następujące czynności (pozycja od 1 do 12 w załączniku nr 2): 1) usunięcie piasku wraz z wywiezieniem 1 razy w roku w terminie: do 30 maja każdego roku; 2) wykoszenie terenu i karczowanie samosiejek w obrębie piaskowników 2 razy w roku; 3) czyszczenie żaluzji, pływaków, usunięcie zanieczyszczeń z separatorów 1 razy w roku w terminie: do 30 maja; 4) wymiana uszkodzonych lameli, pływaków; 5) wywiezienie i utylizacja zanieczyszczeń w miejscu utylizacji z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa; 6) eksploatacja separatorów zgodnie z przepisami prawa i zgodnie z DTR i instrukcjami producentów urządzeń; 7) prowadzenie książek eksploatacji separatorów i piaskowników; 8) kontrola eksploatacji urządzeń oczyszczających co najmniej raz na sześć miesięcy (do 30 maja, do 30 października). 4. Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, tj. uszkodzenia lameli, pływaków i innych elementów separatorów lub w przypadku nagromadzenia się znacznej ilości osadów w separatorach, piaskownikach lub osadnikach w okresach pomiędzy ich czyszczeniem i związanej z tym konieczności ich naprawy i natychmiastowego usunięcia osadów pozostać do dyspozycji Zamawiającego, czyli do podjęcia tych czynności w terminie wskazanym w formularzu ofertowym. Termin na podjęcie czynności liczony będzie od momentu otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia o tego rodzaju sytuacji. Wskazany termin w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 4 godziny. 5. Wykaz piaskowników, osadników i separatorów na terenie Gminy Stalowa Wola zawiera załącznik nr 11. 6. Szczegóły wykonywania usługi zawiera załącznik nr 12 - specyfikacje techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIMARK Sp. z o.o., ul. Niwy 38, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581112,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 622242,00

  • Oferta z najniższą ceną: 622242,00 / Oferta z najwyższą ceną: 700817,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.