eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa w formie leasingu finansowegośredniego, używanego samochodu pożarniczego dla Jednostki Ochrony Przeciwpożarowej OSP Łękawa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Bełchatów: Dostawa w formie leasingu finansowego: średniego, używanego samochodu pożarniczego dla Jednostki Ochrony Przeciwpożarowej OSP Łękawa
Numer ogłoszenia: 469514 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełchatów , ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6325211 w. 34, faks 44 6326854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu finansowego: średniego, używanego samochodu pożarniczego dla Jednostki Ochrony Przeciwpożarowej OSP Łękawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w formie leasingu finansowego średniego, używanego samochodu pożarniczego dla Jednostki Ochrony Przeciwpożarowej OSP Łękawa, zgodnie z poniższym opisem. Ubezpieczenie samochodu w zakresie AC,OC i NNW za pierwszy rok trwania leasingu obciąża Wykonawcę /należy uwzględnić w cenie oferty/. 1. Samochód STAR 266 MS rok produkcji nie starszy niż 1985r., modernizacja 2013, Pojazd po kapitalnym remoncie. Wszystkie podzespoły po naprawie głównej według Technologii Producenta Firmy Star-Man. Silnik MAN 6-cylindrowy 224 kM z turbosprężarką i intercoolerem. Kabina kierowcy 7 osobowa MAN po kapitalnym remoncie, kabina hydraulicznie podnoszona do góry. Opony terenowe STOMIL typ T 45. Pojazd wyposażony w wyciągarkę mechaniczną. Kolorystyka pojazdu RAL 3000 Montaż atrap kabiny nowego wzoru - lifting, grilla na chłodnicę, oraz składanych stopni kabiny. Wykonanie dodatkowych prac, tj. montaż wzmocnionych resorów, nowych akumulatorów, zaczepu holowniczego przyczepy-ryglowany. Wyposażenie samochodu /koło zapasowe, lewarek, apteczka, klucze/. 2. Zabudowa pożarnicza na podwoziu samochodu Star 266 z napędem terenowym 6 na 6 z kabiną jednomodułową fabryczną MAN: I. Kabina załogi : 1.jednomodułowa, zespolona trzydrzwiowa typu MAN w kolorze czerwonym kompletna 2.montaż lampy zespolonej STRAŻ typu LED na dachu pojazdu w koszu ochronnym 3.montaż zderzaka rurowego i lamp naprzemiennych niebieskich LED 4.montaż niezależnego ogrzewania kabiny 5.montaż lampy szperacz II. Nadbudowa pożarnicza: 1.konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie, 2.pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, nadkola z blachy aluminiowej, 1. 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową ryflowaną, 2. za kabiną załogi - dwa schowki zamykane drzwiami , 3. na drzwiach uchwyty do mocowania sprzętu jak: łopaty, szpadle, miotły, siekiery itp., 4. z prawej strony w schowku przewidziany ruchomy wysięgnik do mocowania koła zapasowego / do uzgodnienia/ 5. z lewej strony schowek przeznaczony na aparaty ODO, regał wysuwany, 6. z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, 7. pod przedziałem autopompy - podest zamontowany na tylnym zderzaku, 8. schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże o 25, o 52 i o 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy i inne wyposażenie standardowe, 9. w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej /Niagara/ na wysuwanym podłożu, konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, 10. szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, 11. schowki nadwozia wewnątrz oświetlone lampami typu LED załączane w zabudowie, 12. oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie, lampy typu LED dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, 13. balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, 14. z tyłu pojazdu lampa LED w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach - nierdzewna, sygnał cofania, 15. na dachu uchwyty na drabinę wysuwną DW 10 16. oraz na dachu pojazdu zostanie zamontowane działko wodno-pianowe DWP 16, węże ssawne 110, mocowanie hydrantu, i klucza hydrantowego, 17. wykonanie na dachu pojazdu skrzyni aluminiowej na podręczny sprzęt typu łopaty, widły. III. Instalacja wodno - pianowa: 1. zbiornik wodny nie mniejszy niż 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, nierdzewny kwasoodporny 2. zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu 3. zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, 4. montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 - geodezyjny, 5. autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia AW 20/10-4/40 o wydajności 2000 l/min przy ciśnieniu 10 bar i 400 l / min przy ciśnieniu 40 bar, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, reduktor obrotów, 2 wały napędowe, 6. zbiornik na środek pianotwórczy 250 l wykonany z blachy kwasoodpornej IV. Wyposażenie układu wodno-pianowego: 1. wyjście ssawne o 110, 2. linia tłoczna 2 na o 75, 3. napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, 4. wyjście na działko-pianowe na podest dachu z zaworem 2 1/2 / + działko DWP 16 5. układ zasysania piany 6. tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany w przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno- sterownicze pracy pompy: manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, manowakuometr, elektroniczny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, linia szybkiego natarcia wysokociśnieniowego, o długości węża 60 m, na zwijadle o napędzie elektrycznym. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża oraz napęd elektryczny, na końcu węża prądownica wysokociśnieniowa , działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Wydajność działka od 800 do 1600 dm3/min układ 4 zraszaczy bocznych załączany z kabiny pojazdu V. Instalacja elektryczna: 1. oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: lampa zespolona belka Straż typu LED w koszu ochronnym na kabinie załogi posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz możliwością podawania komunikatów 2. lampa LBL z tyłu pojazdu, 3. oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego lampy LED 4. oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, 5. montaż nowych tylnych lamp /zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne/, lampy obrysowe LED 6. lampy odblaskowe boczne, 7. montaż sygnału cofania dźwiękowego, 8. montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, 9. wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik /stop/ - wyłączenie silnika, 10. montaż lamp oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, 11. montaż radiostacji, anteny i przetwornicy /radiostacja zamawiającego/, 12. montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, 13. montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu na zderzaku rurowym, 14. montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego w przedziale autopompy, 15. oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, maszt oświetleniowy pneumatyczny z funkcją automatycznego składania z najaśnicami 2x1000 W, sterowanymi we wszystkich płaszczyznach elektrycznie za pomocą pilota montaż, radiostacji, anteny, i przetwornicy, /radiostacja zamawiającego/, lampa typu szperacz, montaż niezależnego ogrzewania przedziału kabiny montaż fali świetlanej LED z tyłu pojazdu VI. Lakierowanie i konserwacja: 1. lakierowanie lakierami akrylowymi, zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, 2. samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, konserwacja podwozia, 3. opis samochodu zgodnie z życzeniami zamawiającego. VII. Prace uzupełniające przy podwoziu: 1. montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej, w zderzaku, mocowanie sprzętu dostarczonego przez zamawiającego dopasowanie do wymagań i ergonomii oraz użyteczności wg uzgodnienia z zamawiającym. VIII. Dokumentacja protokół technicznego odbioru samochodu świadectwo wytwórcy oświadczenie o zmianie konstrukcji w pojeździe zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym /z stacji diagnostycznej/ Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazd sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu na terenie RP, o parametrach technicznych i jakościowych oraz wyposażeniu określonym w SIWZ i ofercie, a także niezbędne dokumenty pojazdu celem używania go zgodnie z przeznaczeniem na terenie Polski. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym /t. j.: Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm./ z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Pojazd powinien spełniać wymagania wskazane w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazy wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania /Dz. U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm./. Zamówienie zrealizować należy zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności z przepisami technicznymi i wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniach MSWiA, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 2 sierpnia 2011r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej /Dz.U.2011.165.992 Wymagania dotyczące leasingu: 1. Leasing rozliczany będzie w złotych polskich; 2. Raty leasingowe - równe; 3. Okres leasingu - 60 miesięcy; 4. Opłata wstępna - 10 procent wartości samochodu; 5. Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu - 1 procent.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.20.00.00 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Rozdział VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem wspólnym . Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia zobowiązania, o którym mowa powyżej w formie oryginału. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, pkt. 3 ppkt 2,3 i 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym odpowiednio nie wcześniej niż 6 i 3 miesiące przed upływem termin składania ofert. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). 7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 6, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Wypełniony /Druk Oferta/, wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), o której mowa a art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (pkt. 7 Druku Oferty) - wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji i obowiązuje tylko wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku braku powiązań kapitałowych, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, wykonawca nie ma obowiązku składania załącznika nr 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Przedmiotem umowy jest Dostawa w formie leasingu finansowego średniego, używanego samochodu pożarniczego dla Jednostki Ochrony Przeciwpożarowej OSP Łękawa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale III SIWZ. Wykonawca, którego ofertę wybrano zobowiązany będzie do przygotowania umowy leasingowej w uzgodnieniu z Zamawiającym. W umowie należy uwzględnić zapisy SIWZ, w szczególności Rozdziału III i XVI. 1. Wymagania dotyczące leasingu: 1.1. Leasing rozliczany będzie w złotych polskich; 1.2. Raty leasingowe - równe; 1.3. Okres leasingu - 60 miesięcy; 1.4. Opłata wstępna - 10% wartości samochodu; 1.5. Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu - 1% 2. Gwarancja: 2.1. Gwarancja na podwozie - 24 miesiące. 2.2. Gwarancja na wykonane nadwozie - 24 miesiące. 2.3. Gwarancja na podzespoły - wg kart gwarancyjnych producentów. 3. Wymagane dokumenty|: Do wykonanej zabudowy wykonawca dołączy następujące dokumenty: 3.1. świadectwo wytwórcy, 3.2. oświadczenie o zmianie przeznaczenia pojazdu, 3.3. badanie techniczne z opisem dokonanych w pojeździe zmian, 3.4. karty gwarancyjne producentów zamontowanych urządzeń, 3.5. protokół odbioru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbelchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełchatów Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych (II piętro, pok.44) ul. Kościuszki 13 97-400 Bełchatów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bełchatów Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych (II piętro, pok.44) ul. Kościuszki 13 97-400 Bełchatów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.