eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Żnin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 469338 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226879 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby projektu Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część 1 - Dostawa kawy, herbaty, cukru i napojów. Część 2 - Dostawa Słodyczy Część 3 - Dostawa Wędlin i Sera 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: zaoferowane przez Wykonawcę artykuły nie mogą być gorsze pod względem składu, smaku, estetyki wyrobu i opakowania niż podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ. Jednostki podane w opisie przedmiotu zamówienia (opis artykułu, opakowanie, gramatura) stanowią wartość minimalną. 2.Dostawy realizowane będą w ilościach i asortymencie zgodnie z terminami dostaw wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia: 1)Dla części I - w trzech etapach -Od podpisania umowy do 20 listopada 2012r. (jedna dostawa) -Od 2 stycznia 2013r. do 11 stycznia 2013r. (jedna dostawa) -Od 2 stycznia 2013r. do 24 czerwca 2013r. (dwie dostawy) 2)Dla części II - w trzech etapach -Od podpisania umowy do 20 listopada 2012r. (jedna dostawa) -Od 2 stycznia 2013r. do 11 stycznia 2013r. (jedna dostawa) -Od 2 stycznia 2013r. do 24 czerwca 2013r. (dwie dostawy) 3)Dla części III - w dwóch dostawach, które odbędą się w terminach od 2 stycznia 2013r. do 24 czerwca 2013r. 3.W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostaw. 4.Dostawy każdorazowo zostaną poprzedzone uzgodnieniami telefonicznymi bądź mailowymi między Wykonawcą a Zamawiającym co do dokładnego terminu i godziny dostawy. Dodatkowo dostawy etapu trzeciego zostaną poprzedzone stosownym zamówieniem sporządzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 5 dni od daty złożenia przez Zamawiającego ww. zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot zamówienia do siedziby Starostwa Powiatowego w Żninie własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Artykuły spożywcze będące przedmiotem dostawy winny być opatrzone etykietą określającą m.in. ich wagę/pojemność i termin przydatności do spożycia. Ustala się, iż termin przydatności do spożycia napojów, kawy, herbaty i cukru (część I zamówienia) oraz słodyczy (część II zamówienia) nie może być krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy, a termin przydatności serów i wędlin (część III zamówienia) nie może być krótszy niż 30 dni od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, WND-POKL.09.02.00-04-003-11..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa kawy, herbaty, cukru i napojów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe POLDRÓB, Gniezno, ul. Żnińska 2, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17329,16

  • Oferta z najniższą ceną: 17329,16 / Oferta z najwyższą ceną: 17329,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa Słodyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe POLDRÓB, Gniezno, ul. Żnińskia 2, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25246,98

  • Oferta z najniższą ceną: 25246,98 / Oferta z najwyższą ceną: 25246,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa Wędlion i Sera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe POLDRÓB, Gniezno, ul. Żnińska 2, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5736,65

  • Oferta z najniższą ceną: 5736,65 / Oferta z najwyższą ceną: 5736,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.