To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 46923 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Opinogóra Górna: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14442-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, krajowy numer identyfikacyjny
13037834400000, ul.
ul. Z. Krasińskiego
4,
06406
Opinogóra Górna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
023 6717024, 6717085, faks
236 736 110, e-mail
ug_opinogora@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIOŚ.Z.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Kołaki-Kwasy i Bogucin. Zamówienie zostało podzielone na 3 części/zadania. Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pomorze. Przedmiotem zadania jest przebudowa ciągu drogowego na odcinku o długości 0,729 km w zakresie korony drogi, a także renowacja i udrożnienie odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) mechaniczne ścinanie drzew, karczowanie pni oraz wywożenie dłużyc i karpiny; 3) korekta geometrii istniejącej jezdni z poszerzeniem do 3,50 - 5,50 m; 4) remont przepustów pod koroną drogi; 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; 6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 7) wykonanie zjazdów; 8) wykonanie oznakowania; 9) renowacja i oczyszczenie rowów; 10) uzupełnienie poboczy. Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaki-Kwasy. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaki-Kwasy na odcinku od km 0+000 do km 0+400. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) usuniecie warstwy ziemi i transport darniny; 3) mechaniczne ścinanie drzew, karczowanie pni oraz wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi; 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 6) wykonanie poboczy; 7) wykonanie odwodnienia; 8) wykonanie oznakowania. Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogucin. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogucin na odcinku od km 0+000 do km 1+215. Zakres zadania obejmuje: 1) roboty pomiarowe; 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża; 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych; 4) wykonanie pobocza; 5) czyszczenie przepustów; 6) ustawienie oznakowania. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9a, 9b, 9c Projekty budowlane Załącznik Nr 10a, 10b, 10c Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) - Wykonawca w złożonej ofercie określi okres gwarancji, jednak nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu "nierównoważności" zaproponowanych "zamienników".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233320-8,
45233200-1,
45233220-7,
45233120-6,
45232000-2,
45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pomorze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT405902.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 325563.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaki-Kwasy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu omyłkowo została zamieszczona dokumentacja (w tym przedmiar robót) uwzględniająca wykonanie jednowarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm. Zamiarem Zamawiającego było wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej o grubości 3+4 = 7cm. Kosztorys inwestorski na podstawie którego dokonano obliczenia wartości zamówienia uwzględniał wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej. Wykonanie nawierzchni jednowarstwowej grubości 4 cm było by niewystarczające i uniemożliwiło by dotrzymanie przez wybranego wykonawcę warunków gwarancji. Zamówienie w zakresie jakie zawierał opublikowany w postępowaniu przedmiar robót budowlanych nie leży w interesie publicznym. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bogucin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT324527.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 242490.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.