Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Nowa Dęba: Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba.
Numer ogłoszenia: 468852 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Mikołaja Reja 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8463494, 8463493, faks 015 8463494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.naszops.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydanie jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie zgodnie z zestawieniem 15-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) dla uczniów i osób w gminie Nowa Dęba w ilości 430 -480 dzieci plus około 80 dzieci/osób dokonujących zakupu posiłków we własnym zakresie. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w pkt III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 02.12.2013 r. do godz. 08:00 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić wadium na konto Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, nr konta : Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o. Nowa Dęba 82 9434 1083 2003 1300 0446 0006. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożone poręcznie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art.46 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - Decyzji Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającej dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do celów prowadzenia działalności w zakresie : - przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, - przygotowywanie i dostarczanie żywności do odbiorców zewnętrznych (catering).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o miejscu przygotowywania posiłków oraz o środkach transportu jakimi będą dowożone posiłki - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) kopia wpłaty wadium, b) oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie według załącznika nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ, f) formularz ofertowy nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowadeba.naszops.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 39-460 Nowa Dęba, ul. M.Reja 3 fax: (0 - 15) 846 - 34 - 94, e-mail: mgops@nowadeba.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, 39-460 Nowa Dęba, ul. Reja 3 w Sekretariacie Ośrodka (I piętro) pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Robota budowlana - wymiana odcinka instalacji wody zimnej w bud. nr 2 w Kielcach.
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- Robota budowlana- remont części budynku nr 58 w Sandomierzu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Robota budowlana - remont elewacji oraz gzymsów bud. nr 8 w Kielcach
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Nowej Dębie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Dożywianie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień - grudzień 2024 roku.
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kotulinie i Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Kotulinie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.