Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Dębica: Usługi związane z oczyszczaniem i utrzymaniem terenów i placów zieleni miejskiej oraz potoków na terenie miasta Dębicy
Numer ogłoszenia: 46869 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, fax 014 6838161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z oczyszczaniem i utrzymaniem terenów i placów zieleni miejskiej oraz potoków na terenie miasta Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Oczyszczanie z wywozem odpadów i utrzymanie placów i innych terenów miejskich ( w tym trawników , rond ,parków miejskich) powierzchnia około 675000m2 ; 2/Oczyszczanie z wywozem odpadów i utrzymanie terenów i placów potoków miejskich - powierzchnia około 180000m2; 3/Urządzanie i pilęgnacja rabat kwitowych , skalniaków - powierzchnia około 1400m2 ; 4/Nasadzenia drzew i krzewów , zabiegi pielenacyjne oraz wycinka drzew i krzewów - około 800 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/Wykonawca deklaruje pełną dyspozycyjność przez okres 24 godzin na dobę ( w nocy , w święta ) i zapewni w przypadkach koniecznych tj.powodzi i silnych wiatrów ( w zakresie drzew) podjęcie działań w terminie do 30 minut od zgłoszenia przez Zamawiającego ; 2/Wykonawca musi posiadać kadrę zapewniającą wykonanie zakresu zadania , natychmiastowe podjęcie działań w okresie zagrożenia spowodowanego powodziami , ulewami , silnymi wiatrami . W okresach powodzi i pozostałych zdarzeń losowych wykonawca zapewni minimum 10 osób i sprzęt w postaci koparki , samochodu itp. sprzetu; 3/Wykonawca musi wykazać minimum 2 prace w zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartości tych robót z okresu ostatnich 3 lat , potwierdzone referencjami ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oferta cenowa , sporządzona zgodnie z formularzem stanowiacym załącznik nr 2 do siwz ; 2/Oswiadczenie wykonawcy ,że spełnia warunki udziału w przetargu złozone na druku stanowiacym załącznik nr 3 do siwz; 3/Informacja na temat ilości pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę. Wymagane minimum to 15 osób ( w tym minimum 1 osoba na stanowisku kierowniczym i 2 pracowników z minimum 5 letnim stażem pracy w zakresie będącym przedmiotem zamówienia) celem zapewnienia realizacji obsługi bieżącej i podjęcia działań interwencyjnych w terminie do 60 minut w przypadkach koniecznych tj.powodzi , silnych wiatrów i innych zdarzeń losowych .Informacje należy podać na druku stanowiacym załącznik nr 4 do siwz; 4/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do wystepowania w imieniu oferenta , kapitału załozycielskiego i profilu działania , wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 5/Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat oraz posiadane referencje . Wykaz winien zawierać :- nazwę zleceniodawcy , zakres prac , okres realizacji , wartość za jaką był odpowiedzialny wykonawca; 6/Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie przedmiaru załączonego do siwz; 7/Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że dostawca lub Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności ; 8/Pozwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy , ul.Ratuszowa 2 , 39-200 Dębica , pok.211.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy , ul.Ratuszowa 2 , 39-200 Debica , Sekretariat Zastępców Burmistrza , pok.104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
- SOCZEWKI TORYCZNE W PAKIECIE I, SOCZEWKI TORYCZNE Z FILTREM NIEBIESKIM W PAKIECIE II ORAZ BARWNIK DO WYBARWIANIA BŁON PRZY ZABIEGACH WITREKTOMII W PAKIECIE III DLA ODDZIAŁU OKULIS. W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.