eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KOPIARKO-DRUKAREK i FAKSÓW NA POTRZEBY WIELKOPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR ORAZ 31 BIUR POWIATOWYCH ARiMR NA TERENIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46766

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KOPIARKO-DRUKAREK i FAKSÓW NA POTRZEBY WIELKOPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR ORAZ 31 BIUR POWIATOWYCH ARiMR NA TERENIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, do kontaktów: Marcin Szymkowiak, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, fax 061 8400693, e-mail: Zofia.Szalczyk@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KOPIARKO-DRUKAREK i FAKSÓW NA POTRZEBY WIELKOPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR ORAZ 31 BIUR POWIATOWYCH ARiMR NA TERENIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarko drukarek i faksów wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przedmiotowe materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): brak. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartośc zamówienia pow. 130.000 EUR. Ilości i rodzaje materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarko-drukarek i faksów określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,- złotych. (słownie: piętnaścietysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie. Płatność za dostarczone materiały eksploatacyjne w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań faktury VAT wraz z podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru materiałów eksploatacyjnych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa dostawców musi przyjąć formę konsorcjum. Przy podpisaniu umowy należy przedstawić pełnomocnictwo/upoważnienie do zawarcia umowy w imieniu podmiotów występujących wspólnie wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 w zw. z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto wykonawca musi spełniać wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BOR15/2610/2/MS/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.10.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR lub za zaliczeniem pocztowym zkosztami przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 10:30, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Wielkopolski Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36 pok. 410B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca, poza dokumentami wymienionymi w niniejszym ogłoszeniu, musi wraz z ofertą przedtawić następujące dokumenty: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.