eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy II piętra oraz sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Chorzów: Malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy II piętra oraz sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.
Numer ogłoszenia: 467184 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410246 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy II piętra oraz sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy II piętra oraz sali konferencyjnej w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. 2. Przedmiot zamówienia oprócz robót malarskich obejmuje: - przygotowanie stref przeznaczonych do realizacji robót poprzez: - wyniesienie uprzednio zdemontowanych (odłączonych od sieci) przez Zamawiającego urządzeń oraz mebli (urządzenia oraz meble podlegać będą wyniesieniu z pomieszczeń lub co najmniej przesunięciu w sposób umożliwiający dostęp do wszystkich powierzchni ścian i sufitów) i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - zabezpieczenie podłóg, a w strefie korytarzy dodatkowo słupów, balustrad itp., w sali konferencyjnej należy przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie parkietu (przed przystąpieniem do montażu rusztowania) jak również odpowiednie zabezpieczenie drewnianych elementów ściennych, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania (zmycie/gruntowanie łącznie z naprawą miejscowych drobnych uszkodzeń - w tym odparzeń, powierzchniowych ubytków mechanicznych oraz spękań tynków gipsowych), - malowanie ścian i sufitów farbą wg kolorystyki ustalonej z Zamawiającym w Protokóle przekazania obszaru realizacji zamawianych robót UWAGA: Wykonawca może użyć do malowania jedynie farby wybranej przez Zamawiającego poprzez określenie numeru katalogowego lub nazwy własnej nadanej przez producenta przewidzianej - przez Wykonawcę w jego ofercie - do zastosowania w trakcie realizacji zadania umownego (np. w stosownym wzorniku). W celu zapewnienia jednolitości i powtarzalności kolorów nie dopuszcza się stosowania farby mieszanej przez Wykonawcę na budowie. Farba zastosowana do wyceny oferty musi spełniać wszystkie wymogi określone dla niej w dokumentach SIWZ w tym w szczególności w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. - lakierowanie odświeżające elementów stolarki (parapety), - lakierowanie elementów instalacji c.o. w niezbędnym zakresie (w miejscach ubytków lakieru), - wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach mebli i urządzeń. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną (ST), które szczegółowo zostały określony w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ oraz warunkami zawartymi we wzorze umowy określonymi w części IV SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM, ul. Katowicka Nr 18, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129569,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100479,37

  • Oferta z najniższą ceną: 99915,46 / Oferta z najwyższą ceną: 215613,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.