eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › Wykonanie remontu sanitariatów w Zespole Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie - segment AiB



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Skrzyszów: Wykonanie remontu sanitariatów w Zespole Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie - segment AiB
Numer ogłoszenia: 46705 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Skrzyszów, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, tel. 014 6326330, fax 014 6326332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sanitariatów w Zespole Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie - segment AiB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów w segmencie AiB budynku Zespołu Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie. Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Roboty budowlane (burzenie i rozbiórka, roboty murarskie, instalowanie drzwi) 2. Roboty wodno - kanalizacyjne (wymiana instalacji, biały montaż) 3. Roboty wykończeniowe (okładziny z płytek, malowanie) 4. Roboty elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: nr 6 - przedmiar robót, nr 8 - projekt wykonawczy, branża elektryczna, nr 9 - projekt wykonawczy branża instalacje sanitarne, nr 10 - projekt wykonawczy branża architektoniczna, nr 11 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę w zakresie robót remontowych w budynkach o wartości co najmniej 200 tys. zł. - wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca zatrudnia branżowych kierowników budowy: ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym tj. posiadają środki obrotowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. 3) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1 niniejszego rozdziału. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ f) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ g) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, h) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i) propozycje ewentualnego podzlecenia robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku braku takiego wskazania poczytywać się będzie, iż wykonawca wykonana zamówienie samodzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-156 Skrzyszów 642.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: 33-156 Skrzyszów 642.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.