Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Żnin: Bankowa obsługa budżetu Gminy Żnin oraz gminnych jednostek organizacyjnych:
1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie ul. 700 lecia 36
2. Miejskiego Ośrodka Sportu w Żninie ul. Gnieźnieńska 7.
3. Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Żninie ul. Sienkiewicza 4
4. Żnińskiego Domu Kultury w Żninie ul. Pocztowa 15
5. Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie ul. Plac Wolności 1
6. Urzędu Miejskiego w Żninie ul. 700-lecia 39
Numer ogłoszenia: 467002 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031301, faks 52 3031103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Żnin oraz gminnych jednostek organizacyjnych: 1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie ul. 700 lecia 36 2. Miejskiego Ośrodka Sportu w Żninie ul. Gnieźnieńska 7. 3. Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Żninie ul. Sienkiewicza 4 4. Żnińskiego Domu Kultury w Żninie ul. Pocztowa 15 5. Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie ul. Plac Wolności 1 6. Urzędu Miejskiego w Żninie ul. 700-lecia 39.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Katalog podstawowych czynności jakie w ramach bankowej obsługi budżetu będą wykonane przez wybrany w drodze postępowania bank obejmujący: 1. Prowadzenie rachunków bankowych. 1) Otwarcie i prowadzenie 6 rachunków bieżących, 36 rachunków pomocniczych oraz 3 rachunków funduszu świadczeń socjalnych, 2. Dokonywanie operacji bankowych, 1) Realizacja przelewów w czasie rzeczywistym, 2) Przyjmowanie wpłat gotówkowych nie krócej niż w godzinach 8,00 do 16,00, 3) Dokonywanie wypłat gotówkowych, 4) Kasa bądź punkt kasowy powinien znajdować się w odległości nie większej niż 100 m od siedziby Urzędu Miejskiego w Żninie. 3. Utworzenie dodatkowo trzech punktów kasowych w miejscach innych niż siedziba banku, oddziału bądź filii, na terenie miasta Żnina. 4. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na rachunku bieżącym i funduszu świadczeń socjalnych. 5. Usługę typu home-banking obejmującą instalacje wraz z nieodpłatnym szkoleniem wyznaczonych pracowników w każdej jednostce. 6. Uruchomienie i realizacja obsługi elektronicznej przelewów w każdej jednostce. 7. Udostępnianie wyciągów bankowych wraz z wtórnikami do wyciągu z rachunku Urzędu Miejskiego w Żninie dochody budżetu z danego dnia do godz. 10:00 w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu operacji 8. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od: 1) wszystkich wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego 2) wypłat gotówkowych w kasie banku, 3) przelewów dokonywanych w banku Wykonawcy, 4) sporządzanie wyciągów bankowych oraz dokumentów źródłowych w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej, 5) wydawanie zaświadczeń i opinii przez bank, 6) otwieranych i likwidowanych rachunków bankowych na pisemny wniosek, 7) otwarcia rachunków bankowych, 8) wydanych blankietów czekowych i ich potwierdzeń, 9) innych czynności nie wymienionych w punkcie 1-8. 9. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy będą one obsługiwane przez bank na zasadach i warunkach niniejszego zamówienia 10. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Miejskiego w Żninie. 11. Średnio miesięczna szacunkowa kwota wpłat gotówkowych wynosi - 600.000 zł, 12. Średnio miesięczna szacunkowa kwota wypłat gotówkowych wynosi - 70.000 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest: 1. Posiadanie przez bank siedziby lub oddziału w Żninie lub otwarcie oddziału lub filii w Żninie po wygraniu przetargu i podpisaniu umowy. 2. Bank, oddział lub filia powinien zapewnić realizowanie na miejscu całego przedmiotu zamówienia. 3. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia we wszystkie dni robocze. 4. Wykonawca zapewni obsługę bankową budżetu Gminy Żnin w systemie bankowości elektronicznej obsługi bankowej. Wdrożenie elektronicznej obsługi bankowej w siedzibie Zamawiającego oraz we wszystkich jednostkach wymienionych w przedmiocie zamówienia nastąpi po zawarciu umowy, ale nie później niż do dnia 14 grudnia 2012 roku. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale 8 pkt 4 siwz - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4 oraz jej podpisem. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku , gdy wykonawca wykaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Oprocentowanie środków terminowych - 20
- 3 - Prowadzenie obsługi kasowej - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Dostawa Nici chirurgicznych w Grupach 1 - 8 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2350C Rudunek - Niestronno - Dąbrowa od km 7+290 do km 9+710 i od km 9+925 do km 10+226 o dł. 2,721 km
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 4+870 do km 8+600, dł. 3,730 km (Lubostroń - Pturek)
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.