eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, TAC I KONTENERÓW DO STERYLIZACJI ORAZ WANIENEK DO DEZYNFEKCJI - II PAKIETY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Lublin: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, TAC I KONTENERÓW DO STERYLIZACJI ORAZ WANIENEK DO DEZYNFEKCJI - II PAKIETY
Numer ogłoszenia: 46665 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30849 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, TAC I KONTENERÓW DO STERYLIZACJI ORAZ WANIENEK DO DEZYNFEKCJI - II PAKIETY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych w zestawach oraz pojedynczych, kontenerów, tac narzędziowych do sterylizacji i wanienek do dezynfekcji oraz klipsów. Zakres zamówienia obejmuje II nw. pakiety: Pakiet I - Dostawa narzędzi chirurgicznych, Pakiet Ia - Dostawa klipsów do zamykania naczyń do klipsownicy Challenger Ti-P, Pakiet II - Dostawa kontenerów, tac narzędziowych do sterylizacji i wanienek do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów I,Ia-II: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę narzędzi chirurgicznych w zestawach, pojedynczych nie zgrupowanych w zestawach, klipsów do zamykania naczyń oraz koszy i kontenerów do sterylizacji będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Zał. nr 1, po zmianie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3.2. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2014 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 5. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji: 7.1. Wymagany minimalny okres gwarancji - liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 11.1) SIWZ, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. 7.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 6 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.93.00 - Tace chirurgiczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I - Dostawa narzędzi chirurgicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206860,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205664,53

  • Oferta z najniższą ceną: 205664,53 / Oferta z najwyższą ceną: 205664,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Ia - Dostawa klipsów do zamykania naczyń do klipsownicy Challenger Ti-P,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3308,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3394,74

  • Oferta z najniższą ceną: 3394,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3394,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet II - Dostawa kontenerów, tac narzędziowych do sterylizacji i wanienek do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getinge Poland Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43716,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54988,38

  • Oferta z najniższą ceną: 54988,38 / Oferta z najwyższą ceną: 54988,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.