eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Konserwacja unikatowej kolekcji karniszy i ram ze zbiorów Muzeum w Kozłówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Kamionka: Konserwacja unikatowej kolekcji karniszy i ram ze zbiorów Muzeum w Kozłówce
Numer ogłoszenia: 46519 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce , Kozłówka, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 081 8528300, faks 081 8528350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja unikatowej kolekcji karniszy i ram ze zbiorów Muzeum w Kozłówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja unikatowej kolekcji karniszy i ram ze zbiorów Muzeum w Kozłówce obejmująca: 1. konserwację 10 szt. zabytkowych karniszy, której celem jest zahamowanie procesów destrukcyjnych oraz przywrócenie właściwych funkcji użytkowych i ekspozycyjnych obiektów muzealnych w szczególności poprzez: 1.1. usunięcie zabrudzeń, 1.2. dezynfekcję i zabezpieczenie przeciw szkodnikom drewna, 1.3. usunięcie starych, zwietrzałych gruntów, 1.4. niezbędne naprawy drewna, wzmocnienia konstrukcyjne i impregnację, 1.5. uzupełnienia rekonstrukcyjne snycerki wg potrzeb, 1.6. oczyszczenie warstw pozłoty, przepolerowanie oryginalnych, dobrze zachowanych złoceń, 1.7. uzupełnienie zaprawy w miejscach ubytków, 1.8. przygotowanie powierzchni pod wykonanie złoceń na poler i mat, 1.9. rekonstrukcja złoceń z zastosowaniem łączonych technik w złocie polerowanym oraz szlagmetalu w macie, 1.10. położenie laserunków uplastyczniających, 1.11. nałożenie powłok zabezpieczających szlagmetal, 1.12. opracowanie powykonawczej dokumentacji opisowej i fotograficznej. 2. konserwację 14 szt. zabytkowych ram, której celem jest zahamowanie procesów destrukcyjnych oraz przywrócenie właściwych funkcji użytkowych i ekspozycyjnych obiektów muzealnych w szczególności poprzez: 2.1. dezynfekcję i zabezpieczenie przeciw szkodnikom drewna, 2.2. oczyszczenie ram, 2.3. naprawy drewna, wzmocnienia konstrukcyjne, uzupełnienia snycerki w miarę potrzeb. 2.4. podklejenia, wzmocnienia, uzupełnienia zaprawy w partiach płaskich i ornamentów, 2.5. oczyszczenie i opracowanie pozostawionych złoceń oryginalnych, 2.6. przygotowanie powierzchni pod wykonanie złoceń w różnych technikach, 2.7. wykonanie nowych złoceń i retusze, 2.8. zabezpieczenie powierzchni, 2.9. opracowanie powykonawczej dokumentacji opisowej i fotograficznej. Zamawiający wymaga udzielenia 20-letniej gwarancji jakości z tytułu wykonanej konserwacji karniszy i ram na zasadach ustalonych w siwz i kc oraz 2-letniej rękojmi za wady na zasadach ogólnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień obejmujących usługi polegające na konserwacji zabytkowych obiektów drewnianych złoconych z wykorzystaniem historycznych technik pozłotniczych o wartości każdego wykonanego zamówienia co najmniej 80 000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania pomieszczeniem zapewniającym odpowiednie warunki klimatyczne, niezbędne do magazynowania i przechowywania obiektów w trakcie konserwacji tj. temperaturę w zakresie od 18 - 22 st.C, wilgotność względną Rh w zakresie od 45-60%, wyposażonym w system alarmowy i p-poż.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej 2 osobami, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej oraz 5 - letnie doświadczenie przy pracach konserwatorskich przy konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej oraz przy pozłotnictwie liczone od dnia otrzymania dyplomu ukończenia studiów - opisane w załączniku nr 6 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1.1.1. siwz (pkt III.3.2) ogłoszenia) oraz złożyć dotyczące ich poświadczenia. Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza istotne zmiany niniejszej umowy w następujących okolicznościach i zakresie: 1) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmianę terminów wykonania niniejszej umowy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć, w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, b) wystąpienia siły wyższej, c) nieprzewidzianego przedłużenia się procedur przetargowych, uniemożliwiających dochowanie przewidzianych terminów na wykonanie przedmiotu umowy, 3) w takcie wykonywania umowy zmianę sposobu wykonywania prac konserwatorskich lub ich zakresu, pod warunkiem, że: a) zmiana ta będzie wynikiem okoliczności (badań) powodujących zmianę sposobu lub zakresu prac konserwatorskich zgodnie ze sztuką konserwatorską, b) nie wpłynie na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 4) zmianę podwykonawcy - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie się opierał się na zasobach podwykonawcy i podmiot ten będzie brał udział w realizacji zamówienia to Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy, na takiego, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w siwz, 5) zmianę osób wskazanych do wykonywania prac konserwatorskich pod warunkiem, że nowe osoby posiadają kwalifikacje wymagane w siwz. 2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. W przypadku zmiany terminów wykonania niniejszej umowy, strona wnioskująca zobowiązana jest do złożenia - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności - w formie pisemnej wniosku, wraz z podaniem uzasadnienia i przyczyn uniemożliwiających dochowanie ustalonych terminów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumzamoyskich.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce, Kozłówka 3, 21-132 Kamionka, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.