eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul.K.Prusa 7 - zakres X - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia siłowni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Mikołów: Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul.K.Prusa 7 - zakres X - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia siłowni.
Numer ogłoszenia: 464474 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445578 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul.K.Prusa 7 - zakres X - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia siłowni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem pomieszczeń: kuchni, sali szkoleniowej, świetlicy, jadalni, magazynu oraz częściowego wyposażenia siłowni modernizowanego budynku KPPSP w Mikołowie, przy ulicy Konstantego Prusa 7. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania. Zadanie A : Dostawa i montaż mebli w następujących pomieszczeniach: kuchni, sali szkoleniowej, świetlicy, jadalni, magazynu wraz z wyposażeniem kuchni. Zadanie obejmuje następujący zakres: krzesło konferencyjne z pulpitem- sklejka chrom-40szt, krzesło konferencyjne z pulpitem w całości tapicerowane chrom-8szt, system łączenia krzeseł poziomo- do 4 szt-12szt, system łączenia rzędów-18 szt, katedra 1szt, stół jadalniany- składany blat mobilny 3szt, krzesła do jadalni -sklejka laminowana w kolorze grafitowym, podłokietnik z możliwością wieszania na blacie 16szt, ścianka separator element kanapy design 5szt, kanapa dwuosobowa skóra- z lewym lub prawym podł+ noga skóra 2szt, kanapa trzyosobowa skóra- z lewym podłokietnikiem+ noga skóra 1szt, kanapa dwuosobowa z lewym lub prawym bokiem- skóra 1szt, kanapa dwuosobowa do modułu narożnego - skóra 2szt, kanapa element narożny- skóra 1szt, pufa dwuosobowa- wełna 1szt, nakładka stolik -na pufę 1szt, stolik chrom -blat melamina 2szt, szafka skrytkowa 20 kolorystyka czerwono- popielata- na cokole 3szt, kuchnia gastronomiczna elektryczna 6-płytowa z piekarnikiem 1szt, okap przyścienny 1szt, zmywarka do naczyń i szkła 1szt, stół ze zlewem dwukomorowy drzwi suwane 1szt, stół roboczy 1szt, stół roboczy drzwi suwane + 3 szuflady 1szt, młynek koloidalny 1szt, kuchenka mikrofalowa 1100 W manualna 1szt, bateria ze spryskiwaczem i wylewką 1szt, szafka wisząca zamykana 3szt, szafa chłodnicza przeszklona 350 L wnętrze z ABS lakierowana 1szt, Garnki, patelnie, termos i warnik 1kpl. szafki stal nierdzewna drzwi-przesuwne 1szt, obudowa szafek 1szt, stolik chrom, szkło mat 1szt, stanowisko komputerowe alu antracyt 1szt, fotel obrotowy podstawa aluminium polerowane 3szt, ławka trzyosobowa 2szt, stolik pod RTV 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania A zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia i 3a - rzut pomieszczeń . Zadanie B : Dostawa i montaż wyposażenia siłowni.Zadanie obejmuje następujący zakres: dostawa jednej sztuki roweru treningowego o następujących parametrach technicznych: System hamowania elektromagnetyczny, zasilanie 230v 50Hz, Skala obciążenia 25-400W w odstępach co 5W niezależnie od prędkości obrotowej Max masa ćwiczącego w powyżej 145kg Regulacja kierownicy Regulacja wysokości siodełka Regulacja pozioma siodełka Regulacja odległości między siodełkiem a pedałami 72-100cm Komputer sterujący Pomiar: czasu, odległości, prędkości, częstotliwość pedałowania, zużycie energii, moc w watach, pomiar tętna, górna granica, pomiar tętna w fazie odpoczynku z oceną sprawności organizmu Pomiar pulsu z klipsem na ucho w zestawie Min 48 programów treningowych Programy treningowe sterowane tętnem min 5 Wyposażony w min 10 kg koło zamachowe z elektromagnetycznym systemem hamowania Waga min 44kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania B zawiera załącznik nr 3b do SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36-miesięcznego okresu rekojmi i 36-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony cały przedmiot zamówienia (meble,urządzenia,sprzęt,wyposażenie) licząc od daty odbioru końcowego.- dotyczy zarówno zadania A jak i B..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 36.11.22.00 - 36.11.22.00 36.11.26.00 - 36.11.26.00 36.12.11.20 - 36.12.11.20 36.13.31.10 - 36.13.31.10 37.44.13.00 - Rowery stacjonarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie A:Dostawa i montaż mebli w następujących pomieszczeniach: kuchni, sali szkoleniowej, świetlicy, jadalni, magazynu wraz z wyposażeniem kuchni.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dek-All Meble Biurowe, ul.1-go Maja 28, 40-228 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124331,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152996,22

  • Oferta z najniższą ceną: 152996,22 / Oferta z najwyższą ceną: 152996,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie B : Dostawa i montaż wyposażenia siłowni.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dek-All Meble Biurowe, ul.1-go Maja 28, 40-228 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4551,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.