eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej na poziomie I piętra w sali widowiskowo - kinowej wraz z zapleczem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Ostrów Mazowiecka: Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej na poziomie I piętra w sali widowiskowo - kinowej wraz z zapleczem
Numer ogłoszenia: 464086 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury , ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7462703, faks 0-29 7462703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkostrowmaz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mdkostrowmaz.pl; www.bip.ostrowmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej na poziomie I piętra w sali widowiskowo - kinowej wraz z zapleczem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej na poziomie I piętra w sali widowiskowo-kinowej, na scenie i na zapleczu. Zamówienia obejmuje wykonanie wewnętrznej wymiany i wykonanie instalacji zasilania, oświetlenia, gniazd wtykowych, urządzeń dedykowanych, połączeń wyrównawczych. Wymiana instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą po istniejącej trasie zgodnie z dokumentacją. Instalacje nieistniejące, zaprojektowane od nowa wykonać należy po uzyskaniu pozwolenia na budowę tj. : instalacja przyzywowa, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowo-internetowa, instalacja alarmowa, instalacje niskoprądowe, instalacja elektryczno-logiczna (schematy blokowe i elektryczne w załączeniu: dok. Nr 4,5,6, przedmiar robót: dok. Nr 3). INSTALACJE ELEKTRYCZNE:wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, ułożenie przewodów, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża pod osprzęt, montaż puszek, montaż łączników, przygotowanie podłoża pod montaż opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych, wymiana wyłącznika podtynkowego. Niniejsze opracowanie swoim zakresem obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych sali widowiskowej wraz z zapleczem. Zasilanie w energię elektryczną wykonać ist. Przyłącza el-en kablowego nN. Przy istniejącej rozdzielni głównej RG należy zamontować rozdzielnię R1 sterowaną głównym wyłącznikiem prądu p.poż.(poprzez przycisk montowany przy wejściu do budynku). Kalkulację wykonanych instalacji elektrycznych: oświetlenia wewnętrznego budynku; gniazd wtykowych 1 i 3 - fazowych ogólnego przeznaczenia; odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia; instalacji technicznych; instalacji telefonicznych; instalacji komputerowej- internetowej; instalacji alarmowej; instalacji logicznych; na podstawie przekazanych wskazówek od Inwestora, dokumentacji projektowej i dokonanych wizji lokalnych w terenie. Przed zakończeniem prac i oddaniem ich do eksploatacji należy w.w instalację poddać oględzinom oraz próbom pomiarów zgodnie z wymaganiami i normami. Kontrola pozwoli na ustalenie czy instalacje zostały wykonane zgodnie z aktualnymi wymaganiami norm i przepisami związanymi z wykonywaniem instalacji elektrycznych na obiektach budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji:Ostrów Maz.: budynek kina (OSTROVIA) ul. 11 Listopada 5. 1.1. Zakres stosowania specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna jest jednym z dokumentów niezbędnych przy udzielaniu zamówień publicznych i stanowi zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 1.2. Zakres robót. Niniejszy zakres robót obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych: części zalicznikowej w postaci wykonania instalacji zasilania wydzielonych pomieszczeń przynależnych do Sali kinowej wg. dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach swojej oferty wszelkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania, uruchomienia serwisowego, gwarancyjnych napraw oraz zapewnienia poprawnej eksploatacji dla urządzeń i instalacji będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonanie winno odbyć się na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem zadania i obejmują w szczególności: 1.3. Demontaż istniejących urządzeń i instalacji: 1.3.1. Rozdzielni elektrycznych - istniejących rozdzielnic zasilających bezpośrednio pomieszczenie Sali kinowej, scenę i zaplecza. 1.3.2. Opraw oświetleniowych wraz z łącznikami i przełącznikami, puszkami zarówno w wykonaniu natynkowymi ja i podtynkowym; 1.3.3. Gniazd wtykowych natynkowych, podtynkowych wraz z puszkami instalacyjnymi nt. i p.t; 1.3.4. Listew w wykonaniu z pvc wraz z istniejącym oprzewodowaniem, 1.3.5. Instalacji logicznych; 1.3.6. Pozostałych urządzeń dedykowanych; 1.3.7. Uzupełnieniu ubytków tynku zaprawą cementowo - wapienną po zakończeniu prac demontażowych; 1.4. Wykonanie zaprojektowanych instalacji wraz z:- wymaganiami wykonawczymi; - wymaganiami materiałowymi; - technologią montażu; - transportem i rozładunkiem i składowaniem materiałów na terenie budowy; - nadzorem nad wykonywaniem prac; - odbiorami pozwalającymi na przekazanie obiektu budowlanego do eksploatacji. 1.4.1. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania - wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. poprzez ułożenie z ist. rozdzielni RG do projektowanych rozdzielnic kabli zasilających YKY 5x10mm2. sterujących i kabla do zasilania i sterowania agregatem prądotwórczym wolnostojącym. Do rozdzielnicy SZR 0,4kV, RG-RGgw i agregatu należy wykonać uziemienia na zewnątrz i dokonać połączenia od proj. złączy kontrolnych do rozdzielnic przewodów uziemiających układanych w rurach osłonowych. Na zewnątrz zainstalować złącze pomiarowe (w obudowie hermetycznej) do którego wprowadzić przewód 3 uziemiający z ziemi (płaskownik ocynkowany FeZn 30x4mm). Wykonać należy także montaż rozdzielnic wewnętrznych zgodnie z załączonymi rysunkami. W celu zabezpieczenia urządzeń przed wyładowaniami atmosferycznymi należy w rozdzielni głównej zainstalować ograniczniki przepięć klasy B i C lub w wykonaniu zespolonym B + C. Rozdzielnice należy wyposażyć w zamykania na klucz 1.4.2. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia - zgodnie z załączonymi rysunkami, jako podtynkową wykonaną przewodami YDYżo3x1,5mm2 oraz YDYżo4x1,5mm2 ułożonymi na uchwytach płaskich bezpośrednio w wykutych bruzdach lub specjalnie wyznaczonych kanałach kablowych. Osprzęt w wykonaniu podtynkowym o klasie ochronności IP20 a w pomieszczeniach narażonych na wilgoć zastosować osprzęt natynkowy w o klasie ochronności IP44 zgodnie z załączonymi rysunkami, montowany na wysokości 1,2m w odległości poziomej max 10cm od ościeżnicy drzwi. Oprawy oświetlenia należy montować jako nt. i pt. w zależności od wykonanych sufitów Podczas wykonywania instalacji oświetleniowej należy pozostawić zapas przewodów do podłączenia zarówno opraw oświetleniowych jak i łączników oświetlenia po wykonaniu prac budowlanych. 1.4.3. Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych - zgodnie z załączonymi rysunkami , jako podtynkowej wykonaną przewodami YDYżo 3x2,5mm2, YDYżo 5x6mm2, YKY 5x10mm2 ułożonymi w bruzdach. W celu zasilenia rozdzielnicy R1 należy układać kabel YAKXS 4x120mm2 a następnie kable YKY 5x10mm2. Osprzęt zamontować należy w wykonaniu podtynkowy na wysokości 0,3-0,4m o klasie ochronności IP20 a w pomieszczeniach tj. wc, części magazynowej wg. załączonych rysunków na wysokości 1-1,2m o klasie ochronności IP45. Połączenia obwodów wykonać przy pomocy puszek podtynkowych oraz hermetycznych o stopniu ochrony IP20 i IP44 (bryzgoszczelnych) po wcześniejszym oczyszczeniu żył, wyposażonych w listwy łączeniowe. 1.4.4. Wykonanie instalacji elektrycznych połączeń wyrównawczych - wykonaną poprzez zamontowanie w rozdzielni SZR 0,4kV głównej szyny uziemiającej a następnie ułożenie kolejno pomiędzy rozdzielnicami kabli YAKY 5x10mm2 (jeden z przewodów będzie przewodem ochronnym PE). Od rozdzielni zgodnie z załączonymi rysunkami przy użyciu przewodów LgY o średnicy min. 6mm2 układanego go w rurkach osłonowych winidurowych o średnicy 13 mm2 lub wykonanych z PVC, łącząc kolejno poszczególne przewody za pomocą puszek hermetycznych przy użyciu złączek ochronnych. 1.4.5. Wykonanie instalacji przyzywowych - wykonana jako podtynkową zgodnie z załączonymi schematami blokowym i elektrycznym. Sposób prowadzenia przewodów zasilających wykonać poprzez ułożenie na uchwytach płaskich bezpośrednio w wykutych bruzdach i kanałach kablowych. Osprzęt zamontować jako podtynkowy z odpowiednio oznakowanymi łącznikami (widocznymi i czytelnymi opisami) umożliwiając poprawną funkcjonalność działania instalacji. Łączniki oraz centralę sterującą należy montować na wysokości 1-1,2m. Lampki sygnalizacyjne zamontować należy ponad drzwiami wejściowymi do celi - ok. 20cm. Podczas wykonywania instalacji należy pozostawić zapasy przewodów do swobodnego podłączenia w puszkach łączników po wykonaniu prac budowlanych. W każdej celi zamontować należy łącznik WP a w wc przycisk WA pozwalający wezwać pomoc lub załączyć alarm. W pomieszczeniu dyżurnego przycisk WK kasujący alarm i wezwanie pomocy. 1.4.6. Wykonanie instalacji niskoprądowych - wykonana jako podtynkową zgodnie z załączonymi schematami blokowym i elektrycznym. Sposób prowadzenia przewodów zasilających wykonać poprzez ułożenie przewodów w bruzdach. 1.4.7. Wykonanie pomiarów elektrycznych - Po zakończeniu prac dotyczących wykonania instalacji elektrycznych, a przed oddaniem ich do eksploatacji Wykonawca winien wyżej wymienioną instalację poddać oględzinom, próbom i pomiarom zgodnie z wymaganiami podanymi w PN-EN 60364-6-61 w celu sprawdzenia, czy została wykonana zgodnie z aktualnymi wymaganiami norm i przepisów dotyczących instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych. 1.5. Ogólne wymagania dotyczące robót. Wykonawca robót elektrycznych jest odpowiedzialny za jakość wykonania prac oraz zgodność ich realizacji z projektami: budowlanym, wykonawczym, kosztorysem, specyfikacją techniczną oraz wszelkimi dodatkowymi poleceniami Zamawiającego. 1.6. Ochrona przeciwpożarowa. Wykonawca przestrzegać będzie przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami na terenie zaplecza budowy, w pomieszczeniach socjalno-administracyjnych i magazynowych, w maszynach i pojazdach mechanicznych. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót lub też przez pracowników Wykonawcy. 1.7. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Podczas realizacji robót Wykonawca powinien przestrzegać wszystkich przepisów aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają oddzielnej zapłacie i są uwzględnione w cenie za przedmiot umowy. 1.8. Ochrona i utrzymanie robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty ich rozpoczęcia do daty wydania potwierdzenia zakończenia robót przez Zamawiającego. Wykonawca będzie utrzymywać roboty do czasu ostatecznego odbioru. Utrzymanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby obiekty i budowle lub ich elementy były w zadawalającym stanie przez cały czas do momentu odbioru ostatecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać minimum: 1 osobę jako kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy, 1 osobę jako kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:1terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, b) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, c) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, d) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, e) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-f, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. 2) materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, z powodu: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę z inicjatywy Wykonawcy musi wyrazić zgodę projektant, który wykonał dokumentację oraz Zamawiający. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 3) konieczności zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawia opis techniczny proponowanych zmian oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Dokumentacja wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdkostrowmaz.pl; www.bip.ostrowmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka, w godz. 8.30-15.30, Faks (29)-746-03-27, adres e-mail: sekretariat@mdkostrowmaz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 12:00, miejsce: pokój nr: 4 sekretariat Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.