eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematycePodniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Kartuzy: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 464080 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Wsparciem w ramach zamawianych usług eksperckich objęci zostaną Uczestnicy Projektu (Beneficjenci Ostateczni) tj. nauczyciele/dyrektorzy placówek/opiekunowie grup przedszkolnych ze szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie. 1. Zamawiający wydziela 3 niezależne części w ramach niniejszego zamówienia Tematyka poszczególnych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń szczegółowo opisana jest w poszczególnych częściach. Miejscem realizacji usług będą szkoły/przedszkola położone na terenie powiatu kartuskiego zgodnie ze szczegółową specyfikacją w poszczególnych częściach. CZĘŚĆ I W ramach Części I zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkoły ponadgimnazjalnej w następującej tematyce: - Zasady tworzenia i modernizowania koncepcji pracy szkoły - Metody badań potrzeb szkoły, zasięgania opinii całej społeczności szkolnej, analiza wyników w celu wyznaczania kierunków rozwoju - Wypracowanie procedury okresowego analizowania koncepcji pracy szkoły - Wdrażanie - szkolenie - hospitacje lekcji i rekomendacje po ich przeprowadzeniu Miejsce przeprowadzenia zajęć: - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części I: 37 godzin zegarowych. W tym: - Warsztaty 3 x 4 godziny (12 godz.) - Opracowania narzędzi oraz wyników badań - 10 godz. - Konsultacje - 5 godz. - Etap wdrażanie - hospitacje zajęć - 10 godz. CZĘŚĆ II W ramach Części II zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat 1: Opracowanie narzędzi do ewaluacji wewnętrznej oraz wniosków z przeprowadzonej ewaluacji Warsztaty: Gimnazjum nr 2 Żukowo - 5 godzin zegarowych (2 spotkania) Temat 2: Ewaluacja wewnętrzna - narzędzia i metody. Opracowanie raportu z ewaluacji Warsztaty: - SP w Somoninie - 3 godziny - Gimnazjum w Somoninie - 4 godziny - ZKiW Kamienica Szlachecka - 5 godzin - LO Żukowo - 6 godzin Opracowania: - LO Żukowo - 4 godziny Konsultacje: - LO Żukowo - 5 godzin Wdrażanie: - LO Żukowo - 5 godzin - ZKiW Kamienica Szlachecka - 3 godziny Temat 3: Analizy jakościowa i ilościowa wyników sprawdzianu klas szóstych oraz wykorzystanie wyników do dalszego planowania pracy Warsztaty: - SP w Somoninie - 3 godziny Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części II: 43 godzin zegarowych. CZĘŚĆ III W ramach Części III zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat: Korelacja ścieżek rozwoju zawodowego nauczycieli z zespołową koncepcją pracy szkoły oraz przygotowanie dokumentów związanych z awansem zawodowym nauczyciela - Warsztaty: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 4 godziny - ZS w Mściszewicach - 2 godziny Opracowania, konsultacje i wdrażanie - Technikum nr 1 w Kartuzach - 6 godzin Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części III: 12 godzin zegarowych. 2. Czas trwania zamówienia: od podpisania umowy do 31 maja 2014 r. 3. Dodatkowe informacje: - podejmowane działania organizowane będą zgodnie z potrzebami Uczestników Projektu od poniedziałku do piątku - zaplanowane działania odbywać mogą się najpóźniej do godziny 20.00, zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w soboty i niedziele. Harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym z uwzględnieniem jego wymagań w sposób umożliwiający efektywne prowadzenie zajęć i wysoką ich jakość, - Zamawiający zapewni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu i oprogramowania. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły salach dydaktycznych wyposażonych w sprzęt komputerowy, - wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, oraz logo Powiatu Kartuskiego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin, - nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, - wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć przekazane zostaną przez biuro projektu, - wynagrodzenie jest stałe, - zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, - adresy poszczególnych szkół/placówek stanowią załącznik nr 1A do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej z części co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą: a) wykształcenie wyższe - ukończone studia magisterskie, b) doświadczenie w prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej placówki oświatowej oraz w opracowaniu narzędzi ewaluacji, c) ukończony co najmniej jeden kurs lub szkolenie w zakresie ewaluacji, d) minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy z nauczycielami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu). 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Koncepcja prowadzenia zajęć - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 2) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 6 ust. 3 wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę. 3) Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części I zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkoły ponadgimnazjalnej w następującej tematyce: - Zasady tworzenia i modernizowania koncepcji pracy szkoły - Metody badań potrzeb szkoły, zasięgania opinii całej społeczności szkolnej, analiza wyników w celu wyznaczania kierunków rozwoju - Wypracowanie procedury okresowego analizowania koncepcji pracy szkoły - Wdrażanie - szkolenie - hospitacje lekcji i rekomendacje po ich przeprowadzeniu Miejsce przeprowadzenia zajęć: - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części I: 37 godzin zegarowych. W tym: - Warsztaty 3 x 4 godziny (12 godz.) - Opracowania narzędzi oraz wyników badań - 10 godz. - Konsultacje - 5 godz. - Etap wdrażanie - hospitacje zajęć - 10 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koncepcja prowadzenia zajęć - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części II zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat 1: Opracowanie narzędzi do ewaluacji wewnętrznej oraz wniosków z przeprowadzonej ewaluacji Warsztaty: Gimnazjum nr 2 Żukowo - 5 godzin zegarowych (2 spotkania) Temat 2: Ewaluacja wewnętrzna - narzędzia i metody. Opracowanie raportu z ewaluacji Warsztaty: - SP w Somoninie - 3 godziny - Gimnazjum w Somoninie - 4 godziny - ZKiW Kamienica Szlachecka - 5 godzin - LO Żukowo - 6 godzin Opracowania: - LO Żukowo - 4 godziny Konsultacje: - LO Żukowo - 5 godzin Wdrażanie: - LO Żukowo - 5 godzin - ZKiW Kamienica Szlachecka - 3 godziny Temat 3: Analizy jakościowa i ilościowa wyników sprawdzianu klas szóstych oraz wykorzystanie wyników do dalszego planowania pracy Warsztaty: - SP w Somoninie - 3 godziny Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części II: 43 godzin zegarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koncepcja prowadzenia zajęć - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: Podniesienie jakości pracy szkoły - monitorowanie jej rozwoju w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części III zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń dla nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat: Korelacja ścieżek rozwoju zawodowego nauczycieli z zespołową koncepcją pracy szkoły oraz przygotowanie dokumentów związanych z awansem zawodowym nauczyciela Warsztaty: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 4 godziny - ZS w Mściszewicach - 2 godziny Opracowania, konsultacje i wdrażanie - Technikum nr 1 w Kartuzach - 6 godzin Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części III: 12 godzin zegarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koncepcja prowadzenia zajęć - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.