eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wyposażenie w sprzęt gospodarczy, medyczny i meble biurowe oddziału urologii Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Jaworzno: Wyposażenie w sprzęt gospodarczy, medyczny i meble biurowe oddziału urologii Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 46292 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w sprzęt gospodarczy, medyczny i meble biurowe oddziału urologii Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie w sprzęt gospodarczy, medyczny i meble biurowe oddziału urologii Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie i obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego i montaż (ustawienie) mebli w miejscu przeznaczenia. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy z pakietów odrębnie. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, aby wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, dokonał wizji lokalnej pomieszczeń oraz własnych pomiarów w tych pomieszczeniach. Zamawiający zastrzega sobie wybór kolorystyki oferowanej tapicerki meblowej spośród minimum 3 kolorów - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat; wzornik kolorystyki należy dostarczyć przed realizacją zamówienia. Zamawiający ustala kolor dla mebli biurowych - olcha górska, pozostała kolorystyka została określona w każdym pakiecie odrębnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele 39.11.33.00 - Ławy 39.11.41.00 - Tapicerka 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.19.30.00 - Wykładziny podłogowe na bazie papieru lub tektury 39.14.33.10 - Stoliki 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.92.00.00 - Sprzęt i artykuły do autopsji 33.15.77.00 - Worki ambu 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 18.81.60.00 - Kalosze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert dla poszczególnych pakietów w wysokości: pakiet 1: 350,00 zł, pakiet 2: 120,00 zł, pakiet 3: 110,00 zł, pakiet 4: 250,00 zł, pakiet 5: 130,00 zł; dla pozostałych pakietów nie wymaga się wadium. 1. Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego przez czas związania ofertą. 2. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, zamawiający wezwie (pod rygorem wykluczenia z postępowania), do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - przelew na rachunek Zamawiającego w Banku: ING Bank Śląski S.A. O. Jaworzno 30 1050 1142 1000 0023 2866 3923 do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 lipca 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Oryginały przedmiotowych dokumentów (z ppkt b) - e)) należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w kasie - przy ul. Chełmońskiego 28 przed upływem terminu składania ofert; kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć w składanej ofercie. 5. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona przy czym złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli było wymagane; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) złożą terminowo ofertę, zgodną z postanowieniami niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: W Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Wyposażenie w meble oddziału urologii część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do zabudowy (Korytarz): szafa czterodrzwiowa z nadstawką 2 szt. wyposażenie w meble: POKÓJ ODDZIAŁOWEJ,POKÓJ LEKARZY, POKÓJ ORDYNATORA wartość pakietu poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.11.31.00-8, 39.14.33.10-2, 39.11.41.00-5, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Wyposażenie w meble oddziału urologii część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w meble pomieszczeń: Pokój zabiegowy,Kuchnia,Schowek, Brudownik o wartości ponizej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Wyposażenie w meble część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do Gabinetu Dyrektora, wartość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-3, 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Wyposażenie w meble część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wersalki, fotele, szafy i szafki biurowa, fotel biurowy,o wartości poniżej 14 tys euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.11.41.00-5, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Wyposażenie w meble część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w meble: Pokój pielęgniarek o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.15.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Wózki, kozetka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka lekarska, wózek fotel inwalidzki, wózek wielofunkcyjny, wózek na brudną bieliznę pojedynczy, stanowisko do iniekcji, stolik do narzędzi chirurgicznych, taboret metalowy na śrubie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.31.20-6, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półka z tworzywa sztucznego na ramieniu teleskopowym, mocowana do ściany.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 34.92.84.80-6, 44.41.00.00-7, 18.81.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy biurowy, krzesła.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Fotel urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel urologiczny: o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.