eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Rzeszów: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 462416 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535217 i 18, faks 017 8532431.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby własne dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie na okres 24 miesięcy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje budynek Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie (WiMBP) mieszczący się przy ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów: 3.Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym: grupę taryfową, grupę przyłączeniową, dotychczasowe roczne zużycie energii, moc przyłączeniową i umowną dla każdego z obiektów wymienionych wyżej zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający może w okresie, na który zostanie udzielone zamówienie, wystąpić z wnioskiem o zmianę mocy przyłączeniowej (jej zwiększenie) dla punktu poboru energii określonego w ust. 1, co może skutkować zwiększeniem mocy umownej oraz zmianą taryfy dla tego punktu. Ewentualna zmiana mocy umownej lub grupy taryfowej nastąpi na warunkach określonych w umowie oraz taryfie OSD i może wiązać się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego, jak również z koniecznością dostosowania, kosztem Odbiorcy ( na warunkach określonych przez OSD), urządzeń elektroenergetycznych, do nowych warunków dostarczenia energii elektrycznej. Wykonawca w rozliczeniach zastosuje ceny i stawki opłat z tytułu kompleksowej dostawy energii odpowiednie dla nowej grupy taryfowej zgodnie z obowiązującą w danym okresie taryfą OSD. 4.Ogólne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie, na który udziela się zamówienia: 253 340 kWh (126 670 kWh w ciągu roku) Ilość podana wyżej jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. 6.Wymagania dodatkowe: Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami Jakości. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie Ustawy z dnia 10.04.1997 r.Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012, poz. 1059 j.t.). Ponadto oferowane ceny jednostkowe nie mogą być wyższe niż standardowe ceny z powszechnie dostępnej oferty Wykonawcy obowiązującej na dzień składania ofert w postępowaniu. 7.Rozliczenia Rozliczenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia następować będą na podstawie wskazań liczników, ustalanych przez Wykonawcę w poszczególnych okresach rozliczeniowych wg. cen jednostkowych za energię elektryczną podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W okresach rozliczeniowych wystawiane będą faktury rozliczeniowe w systemie określonym w umowie zawartej z Wykonawcą 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 9.Przewidywany termin wykonania zamówienia:24 miesiące od dnia podpisania umowy z wykonawcą. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nastąpi nie wcześniej niż od dnia następnego po skutecznym rozwiązaniu dotychczas obowiązujących umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla budynku wymienionego w pkt. 2 ogłoszenia. O terminach rozwiązania obecnie obowiązujących umów Zamawiający poinformuje Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykażą się posiadaniem aktualnej koncesji, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną; -przedłożą oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (PGR Dystrybucja S. A. Oddział Rzeszów) umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego; -wykażą się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy tylko Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów pokój 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie , ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów, pokój 18 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.