eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › budowa sali sportowej z zapleczem socjalnym i technicznym, infrastrukturą techniczną, elementami zagospodarowania terenu przy ulicy Ks. Maciąga w Sędziszowie Małopolskim



Ogłoszenie z dnia 2006-09-06

POZYCJA 46203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sędziszów Małopolski: budowa sali sportowej z zapleczem socjalnym i technicznym, infrastrukturą techniczną, elementami zagospodarowania terenu przy ulicy Ks. Maciąga w Sędziszowie Małopolskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sędziszów Małopolski, do kontaktów: Maria Stręk, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313, e-mail: umig.sedziszow_mlp@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sedziszow-mlp.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sedziszow-mlp.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Sedziszowie Małopolskim, Maria Strek, ulica Rynek 1, 39-120 Sedziszów Małopolski, woj. Podkarpackie, tel. 0-17 7453630, fax 0-17 2216313, e-mail: przetargi@sedziszow-mlp.pl, www.bip.sedziszow-mlp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali sportowej z zapleczem socjalnym i technicznym, infrastrukturą techniczną, elementami zagospodarowania terenu przy ulicy Ks. Maciąga w Sędziszowie Małopolskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sędziszów Małpolski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje : 1. Roboty rozbiórkowe. 2. Budowę sali sportowej z zapleczem sanitarnym i technicznym o następujących parametrach: wymiary sali : 25,40 x 36,80 m , wymiary zaplecza : 40,00 x 12,00 m powierzchnia zabudowy : 1 673,00 m2 , kubatura : 4 912,00 m 3 3. Budowa instalacji wewnętrznych i przyłączy tj. : ciepła i zimna woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, instalacja c.o. z kotłownią gazową, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja elektryczna, instalacja oświetlenia i zasilania, instalacja gniazd wtykowych, instalacja techniczna, instalacja odgromowa. 4. Budowa dojazdów, chodników, parkingów . 5. Rozwiązania konstrukcyjne : a/stopy i ławy fundamentowe żelbetowe wylewane, b/ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 29 cm docieplone styropianem,ściany szczytowe sali wzmocnione ożebrowaniem żelbetowym pionowym i poziomym. Ściany podłużne sali wzmocnione słupami żelbetowymi kotwionymi w stopach fundamentowych i wieńcem żelbetowym, c/przekrycie hali stanowi powłoka walcowa samonośna wykonana z profilowanych korytek stalowych w systemie ABM, ocieplona wełną mineralną i zamknięta od dołu płytami g.k.p.poż. na ruszcie stalowym, d/nad zapleczem sanitarnym i technicznym strop gęstożebrowy typu Teriva 4,0/1 lub równoważny, e/dach drewniany krokwiowo-płatwiowy wielospadowy pokryty blachą trapezową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca wypełniając formularz oferty składa oświadczenie, że oferowana robota budowlana spełnia wymagania zamawiajacego okreslone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwotę 60 000 euro i jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 uPzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000 zł., słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 1. Dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym , tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizowali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto: minimum 1 500 000 zł. każda . 2. Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia Minimalne wymagania dla kierownika budowy : - uprawnienia budowlane o specjalności architektoniczno-konstrukcyjnej , - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert , Minimalne wymagania dla kierownika robót instalacyjnych : uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert , Minimalne wymagania dla kierownika robót elektrycznych : uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci n/n i instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budown. potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert . 3. Dysponują niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową harmonogramem robót i postanowieniami umowy. Przez niezbędny sprzęt należy uznać sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego. 4. Posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w wysokości co najmniej 1 500 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków i udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości tych robót oraz daty i miejsca wykonania . Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 roboty tożsame o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000 zł. każda. Wykazane 3 roboty tożsame muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością tzw. referencje. Referencje winny zawierać informację w jakiej konstrukcji obiekt, który jest przedmiotem referencji został zrealizowany. Roboty tożsame - definicja Konstrukcja szkieletowa, nośna, żelbetowa, wylewana. Wypełnienie konstrukcji - mur tradycyjny z pustaków ceramicznych. Stropy i stropodachy ; przekrycie - powłoka walcowa samonośna z profilowaniem korytek stalowych w systemie ABM. Stropy zaplecza gęstożebrowe typu Teriva lub równoważne. Dach zaplecza drewniany, krokwiowo-płatwiowy pokryty blachą trapezową. 3. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia . 4. Oświadczenie wykonawcy informujące zamawiającego, iż wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową harmonogramem robót i postanowieniami umowy. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane minimum : 1 500 000 zł. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipsedziszow-mlp.pl/zamówienia publiczne. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew lub gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 12:15, Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim ulica Rynek 1, pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.