eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › przetarg nieograniczony na wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3915E na odcinku 900 mb od granicy gminy Kleszczów w kierunku m. Pytowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-06

POZYCJA 46198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radomsko: przetarg nieograniczony na wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3915E na odcinku 900 mb od granicy gminy Kleszczów w kierunku m. Pytowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Radomszczański, do kontaktów: Aleksander Broszkowski Mariusz Ciemniewski, ul. Leszka Czarnego 22 lok. 316, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, fax 044 6834192, e-mail: starostwo@powiat.radomszczanski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.radomszczanski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3915E na odcinku 900 mb od granicy gminy Kleszczów w kierunku m. Pytowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat Radomszczański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3915E na odcinku 900 mb od granicy gminy Kleszczów w kierunku m. Pytowice. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu rzeczowego robót: - roboty pomiarowe 0,9 km, - frezowanie nawierzchni bitumicznej pow. 574,00 m2, - cięcie piłą podbudowy betonowej 500,00 m, - wypełnienie masą zalewową spoin 500,00m, - wykonanie izolacji typu DROTEST na pow. 1030,00 m2, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na pow. 5130,00 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm na pow. 5130,00 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm na pow. 5130,00 m2. Szczegółowy opis zakresu robót przedstawia kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony powyżej 60 000E na wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3915E na odcinku 900 mb od granicy gminy Kleszczów w kierunku m. Pytowice 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) zakończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości zamówienia minimum 300 000,00 zł każda, Uwaga: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się budowę, przebudowę lub remont nawierzchni drogowych. c) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, d) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w postaci: - wytwórni mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h - 1 szt., - układarki do układania mieszanek mineralno - asfaltowych typu zagęszczonego- 1 szt., - walców stalowych gładkich - 2 szt., - samochodów samowyładowczych z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek mineralno - asfaltowych - min 3 szt. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 600 000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\ w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min 300.000 zł każda - zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Dokumenty te muszą zawierać potwierdzenie danych zawartych w wykazie, - dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy, o którym mowa w pkt. 4.1. lit. c) SIWZ posiada wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie potwierdzające, że kierownik budowy, o którym mowa w pkt 4.1. lit. c) SIWZ przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 600.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.radomszczanski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 10:15, Starostwo Powiatowe w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, pokój nr 118.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.