Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Sucha Beskidzka: USŁUGA ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU
WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
OSAD MOŻE BYĆ WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH
Numer ogłoszenia: 46176 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej , ul. Wadowicka 4, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8744770, faks 33 8744790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomumalny.ro-dan.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Komunalny podległy Administracji Samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD MOŻE BYĆ WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD MOŻE BYĆ WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH W ILOŚCI OKOŁO 1200 TON.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WPŁATY WADIUM.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawach zamówienia publicznego zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić ze względu na : 1-zmaine sposobu finansowania poprzez zamawiającego, 2-zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 3-zmianę osób reprezentujących umowy, 4-zmianę stawki VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towaru i usług, Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron i przy akceptacji drugiej strony. Wniosek winien zawierać uzasadnienie konieczności dokonania istotnych zmian postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakladkomunalny.ro-dan.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
UL. WADOWICKA 4
34-200 SUCHA BESKIDZKA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 11:00, miejsce: ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ UL. WADOWICKA 4 34-200 SUCHA BESKIDZKA SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.03.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie miejsc postojowych przed szpitalem w Suchej Beskidzkiej
- Pełnienie funkcji fizyka medycznego
- Dostawa młodych ziemniaków
- Renowacja budynku Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie ul. Kolejowa 9
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchej Beskidzkiej, w tym przebudowa kotłowni i odnowienie elewacji z częściową termomodernizacją
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05"
- Odbiór i transport, odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego z terenu oczyszczalni ścieków położonych na terenie Gminy Łapanów
- "Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych "
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.