eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Pszczyna: Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 4613 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - robót dekarskich /likwidacja przyczyn przecieków z dachu, remonty obróbek blacharskich,wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drabinek śniegowych, naprawa kominów, udrożnienie rynien i rur spustowych, wymiana fragmentów pokrycia dachowego, łączników blach trapezowych, konserwacja skorodowanych fragmentów pokrycia dachowego. / Część II - instalacji elektrycznych /likwidacja przyczyn awarii instalacji elektrycznej, naprawa i wymiana lamp, naprawa instalacji odgromowych, naprawa i wymiana tablic rozdzielczych, naprawa i wymiana wentylatorów, wykonanie niezbędnych sprawdzeń i pomiarów, wymiana żarówek w pomieszczeniach powyżej 3 m wys., montaż urządzeń elektrycznych ./ Część III - instalacji wod.-kan., c.o. i gaz./wymiana urządzeń, naprawa instalacji wod.-kan., c.o.i gaz., przepychanie kanalizacji, naprawa kotłów c.o./.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne typ E i D w branży elektrycznej 2.oświadczenie wykonawcy potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie osobą z dyplomem mistrzowskim dla robót w branży sanitarnej 3. oświadczenie wykonawcy potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne typ E i D w branży gazowej 4. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - koszty zakupu materiałów - 10
  • 3 - koszt dojazdu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: - zmian organizacyjnych stron np.: zmiana reprezentacji lub siedziby strony - zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT . 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę. 4. Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4 tel.32/210-21-93 fax wew. 115 pok. 115..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4 tel.32/210-21-93 fax wew. 115 pok. 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014 - Część I - robót dekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty dekarskie /likwidacja przyczyn przecieków z dachu, remonty obróbek blacharskich,wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drabinek śniegowych, naprawa kominów, udrożnienie rynien i rur spustowych, wymiana fragmentów pokrycia dachowego, łączników blach trapezowych, konserwacja skorodowanych fragmentów pokrycia dachowego. /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. koszty zakupu materiałów - 10
    • 3. koszt dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014 - Część II - instalacje elektryczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne /likwidacja przyczyn awarii instalacji elektrycznej, naprawa i wymiana lamp, naprawa instalacji odgromowych, naprawa i wymiana tablic rozdzielczych, naprawa i wymiana wentylatorów, wykonanie niezbędnych sprawdzeń i pomiarów, wymiana żarówek w pomieszczeniach powyżej 3 m wys., montaż urządzeń elektrycznych ./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. koszty zakupu materiałów - 10
    • 3. koszt dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2014 - Część III - instalacji wod.-kan., c.o. i gaz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacji wod.-kan., c.o. i gaz./wymiana urządzeń, naprawa instalacji wod.-kan., c.o.i gaz., przepychanie kanalizacji, naprawa kotłów c.o./.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. koszty zakupu materiałów - 10
    • 3. koszt dojazdu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.