eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1 500 000 zł na sfinanowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Wielopole Skrzyńskie



Ogłoszenie z dnia 2005-09-06

POZYCJA 46136

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Wielopole Skrzyńskie: udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1 500 000 zł na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Wielopole Skrzyńskie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wielopole Skrzyńskie, do kontaktów: Dariusz Wośko, Janina Drygaś, Wielopole Skrzyńskie 200, 39-110 Wielopole Skrzyńskie, tel. 017 2214819, fax 017 2214830, e-mail: inwest@wielopole.itl.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 66. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1 500 000 zł na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Wielopole Skrzyńskie. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 1 500 000 zł z okresem spłaty w latach 2005-2012 na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Wielopole Skrzyńskie. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 583 798 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Rzeszowie, ul. Moniuszki 8, 35-017 Rzeszów, tel. 017 8625744, fax 017 8625744 wew. 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: Oferta z najniższą ceną: 420 393,85 / oferta z najwyższą ceną: 427 069,33 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: UG-431/8/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 05.08.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 100 - 99965 z dnia 26.05.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.