eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Dostawa i montaż wind kotwicznych oraz kabestanu na s/y Oceania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Sopot: Dostawa i montaż wind kotwicznych oraz kabestanu na s/y Oceania
Numer ogłoszenia: 46120 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wind kotwicznych oraz kabestanu na s/y Oceania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 sztuk wind kotwicznych oraz 1 sztuki kabestanu zgodnie z projektem sporządzonym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez PRS na s.y Oceania, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Zamawiającego Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. SZCZEGÓŁÓWE PARAMETRY TECHNICZNE ORAZ WARUNKI ZAMÓWIENIA I GWARANCJA W ZAKRESIE WIND KOTWICZNYCH: 1) Ilość wind - 2 sztuki 2) W zakres dostawy wchodzi również wykonanie projektu montażu dwóch wind kotwicznych na statku s/y Oceania. 3) Geometria windy powinna odpowiadać sytuacji na jednostce zgodnie z załączonym Rysunkiem (Plan istniejącego rozmieszczenia wejścia i wyjścia łańcucha kotwicznego), stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający umożliwi wgląd do innych potrzebnych do wykonania dokumentów, w tym planów pokładu statku, w swojej siedzibie, po uprzednim uzgodnieniu terminu wglądu. 4) Parametry windy (1 x lewa oraz 1 x prawa): a) Łańcuch 19 mm K2 (MBL=211 kN); b) Siła hamowania windy (MBF = 169 kN) 80% siły zrywania łańcucha - nie wymagany stoper kotwicy; c) Uciąg windy 15,5 kN; d) Hamulec - ręczny, taśmowy, taśma bezazbestowa; e) Z uwagi na ograniczone miejsce do zamontowania wind, kubatura jednej windy nie powinna przekraczać (wysokość x szerokość x głębokość) 950 x 850 x 950 mm. 5) Napęd i sterowanie hydrauliczne. 6) Parametry zasilania (instalacja istniejąca na jednostce): delta P = 90 bar, Q równe w przybliżeniu 2 x 16 l na min. 7) Sterowanie lokalne na windzie. 8) Konstrukcja windy - śrutowana, ocynkowana, malowana zestawem farb do powierzchni ocynkowanych. 9) W zakres dostawy wchodzi fundament pokładowy do każdej windy. 10) Rurociągi na windzie - stal nierdzewna AISI 316, złącza flare fitting 37° cynkowane, taśma DENSO. Uchwyty do rur z wkładką plastikową nierdzewne. 11) Wymagania dodatkowe: wymagana książka nadzoru nad produkcją (MRB) zawierająca min.: potwierdzenie użytych materiałów, użyte procedury spawalnicze; certyfikaty spawaczy; badania NDT oraz certyfikaty wykonawców, rysunki jak wykonano, protokoły malowania. 12) Zatwierdzenie przez PRS lub DNV lub ABS lub LR. 13) Zamawiający wymaga przedstawienia pełnej dokumentacji technicznej (łącznie ze sposobem połączenia hydraulicznego). 14) Przeprowadzenie prób określonych przez PRS i pod nadzorem PRS, w tym: 15) Przeprowadzenie próby na warsztacie wykonawcy, w tym przekazanie Zamawiającemu protokołu z prób. 16) Próby w porcie - pod nadzorem Dostawcy. 17) Próby na morzu - pod nadzorem Dostawcy 18) Odbiór przez Zamawiającego nastąpi po pozytywnym przeprowadzeniu prób morskich. 19) Gwarancja na wykonane windy - 2 lata 3. SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE ORAZ WARUNKI ZAMÓWIENIA I GWARANCJA W ZAKRESIE KABESTANU: 1) Ilość - 1 sztuka. 2) W zakres dostawy wchodzi wykonanie projektu montażu kabestanu na statku s/y Oceania. 3) Uciąg - 1 T. 4) Szybkość wybierania - ok. 25 m na min. 5) Oś kabestanu - pionowa. 6) Wysokość liny nad pokładem - ok 350 mm. 7) Sterowanie - zawór sterujący dostarczony luzem. 8) Parametry zasilania - 2 x 16 l na mm, 90 bar. 9) Klasa - nie wymagana. 10) W zakres dostawy wchodzi fundament pokładowy do kabestanu. 11) Zamawiający wymaga przedstawienia pełnej dokumentacji technicznej (łącznie ze sposobem połączenia hydraulicznego). 12) Przeprowadzenie prób określonych przez PRS i pod nadzorem PRS. 13) Przeprowadzenie próby na warsztacie wykonawcy, w tym przekazanie Zamawiającemu protokołu z prób. 14) Próby w porcie - pod nadzorem Dostawcy. 15) Odbiór przez Zamawiającego nastąpi po pozytywnym przeprowadzeniu prób w porcie. 16) Gwarancja - 2 lata 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi transport urządzeń na statek Zamawiającego (wraz z fundamentami pokładowymi), wykonanie projektu montażu urządzeń, montaż urządzeń na statku, przeprowadzenie wymaganych prób, przekazanie dokumentacji, a także gwarancja i serwis gwarancyjny, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 42.41.63.00 - Wciągniki 51.12.00.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi 3200 PLN. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku, gdy: a) oferta nie będzie zabezpieczona wadium, b) wadium zostanie wniesione w formie innej niż określił Zamawiający, c) wadium zostanie wniesione w wysokości mniejszej niż określił Zamawiający, - Zamawiający wykluczy Wykonawcę z dalszego udziału w postępowaniu. 5. Wadium należy wnieść do momentu ostatecznego składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank Handlowy S.A. nr rachunku: 29 1030 1117 0000 0000 8776 3005. Na przelewie należy umieścić adnotację : Wadium w postępowaniu na dostawę i montaż wind kotwicznych oraz kabestanu na s.y Oceania, nr postępowania: IO/ZP/5/2011. 6. Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 SIWZ dokument wadium, zawierający adnotację wskazaną w pkt 5, należy złożyć w Kasie Instytutu Oceanologii PAN, w pok. 110. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, gwarant musi zapewnić bezwarunkową zapłatę kwoty poręczenia /gwarancji/ na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych 10. Dokumenty dotyczące ustanowienia wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres związania Wykonawcy ofertą. 11. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, w treści dokumentu wadium wnoszonego w innych formach niż pieniężna powinno być wyraźnie wskazane w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. 12. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. ppkt 1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu ww. warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie IV.1.ppkt 1.1. i IV.1. ppkt 1.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie wiedzy i doswiadczenia oraz wykaz wykonanych dostaw spełniających wymagania określone przez Zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument (w formie oryginału) wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. ppkt 1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. ppkt 1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. ppkt 1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie posiada we własnym zakresie zasobów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione oświadczenie - zestawienie wymaganych parametrów technicznych, warunków zamówienia i gwarancji oferowanych urządzeń przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 3. dowód wniesienia wadium; 4.pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie VI.1.2 SIWZ (odpisu z właściwego rejestru); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony; 5.dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje konieczność wprowadzenia istotnych zmian w następujących okolicznościach: a) w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu, a także opóźnienia prac - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, ostateczny termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres wynikający z zaistniałych okoliczności. O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn przerwy i opóźnienia, który w razie uznania występowania przesłanek do przesunięcia terminu wykonania prac, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania, b) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; c) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; d) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, e) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, f) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok.107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, pok.120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.