Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Radom: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 461100 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, faks 048 3620532 , strona internetowa www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są roboty budowlane określone w pierwotnej dokumentacji technicznej dotyczącej zamówienia podstawowego pn.: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej, w zakresie wskazanym w przedmiarze robót, przekazanym Wykonawcy (przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i tj. polega na wymianie stolarki okiennej drewnianej). Wielkość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego w wysokości 410.070,50 zł netto. (wartość zamówienia podstawowego ustalona w dniu 24.09.2012 r. na podstawie kosztorysu inwestorskiego).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35 - 45.42.11.35 .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego, znak sprawy In.III.271.14.2012 pn.: Modernizacji części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej, udzielonego w dniu 18.10.2012r., przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego była przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszonego na stronie UZP pod nr 368888-2012 w dniu 27.09.2012 r.), jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia (polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia), nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego w wysokości 410.070,50 zł netto. Powyższe przesłanki pozwalają na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.). Zgodnie z tym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki () w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy (..) robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (..), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Janusz Kołodziejczyk OKNA-KOŁODZIEJCZYK, oś. Mastalerze 33f, 34-451 Tylmanowa, kraj/woj. małopolskie.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.