eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa wypłaty świadczeń pieniężnych ze środków publicznych dla osób uprawnionych obsługiwanych przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Wrocław: Usługa wypłaty świadczeń pieniężnych ze środków publicznych dla osób uprawnionych obsługiwanych przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 46019 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 98, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 36043oo do 9, faks 071 3604352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wypłaty świadczeń pieniężnych ze środków publicznych dla osób uprawnionych obsługiwanych przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wypłata świadczeń pieniężnych przeznaczonych dla osób uprawnionych obsługiwanych przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, w liczbie około 2 365 osób miesięcznie (liczba ta może wzrosnąć), w formie gotówkowej, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego list wypłat, w terminach przez niego określonych. Przewidywana kwota wypłacanych świadczeń wynosi średnio ok. 700 000,00 zł miesięcznie, zaś liczba dni, w których dokonywane są wypłaty wynosi średnio 9 w miesiącu. Wypłata dokonywana będzie ze środków Zamawiającego. 2. Usługa ma być świadczona na terenie miasta Wrocławia oraz w miejscowościach: Czernica, Długołęka, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Sobótka, Święta Katarzyna i Żórawina, w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy, jednak nie krócej niż 8 godzin w każdym dniu. 3. Wykonawca musi dysponować minimum 5 placówkami przygotowanymi do dokonywania wypłat kasowych na terenie miasta Wrocławia (co najmniej po jednej w każdej dzielnicy miasta, tj. Fabryczna, Krzyki, Psie Pole, Stare Miasto, Śródmieście) oraz mieć możliwość dokonywania wypłat w Czernicy, Długołęce, Kątach Wrocławskich, Kobierzycach, Sobótce, Świętej Katarzynie i Żórawinie. 3.4.Zamawiający szacuje, że we Wrocławiu świadczenia pobierać będzie ok. 2 200 osób miesięcznie, w Czernicy ok. 50 osób, w Długołęce ok. 90 osób, w Kątach Wrocławskich ok. 90 osób, w Kobierzycach ok. 60 osób, w Sobótce ok. 50 osób, w Świętej Katarzynie ok. 80 osób zaś w Żórawinie ok. 50 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; 2.spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania usług finansowych polegających na wypłacie środków pieniężnych, na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe albo na podstawie innych ustaw; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 2.3. dysponują potencjałem technicznym tj. dysponują odpowiednimi placówkami w liczbie minimum 5 na terenie miasta Wrocławia zlokalizowanych minimum po jednej w każdej dzielnicy (Fabryczna, Krzyki, Psie Pole, Stare Miasto, Śródmieście) oraz mają możliwość dokonywania wypłat w Czernicy, Długołęce, Kątach Wrocławskich, Kobierzycach, Sobótce, Świętej Katarzynie i Żórawinie dla liczby osób określonej szacunkowo w pkt 3.4 SIWZ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia placówek niezbędnych do wykonania zamówienia; 2.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 10. SIWZ. 4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, wg wzoru - wzór Oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 2. 2.Odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzające status prawny lub formę prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z Wykonawców osobno i złożone w oryginale. 5.Pełnomocnik, o którym mowa w pkt 4. SIWZ, składa wraz z ofertą komplet dokumentów wymaganych przez SIWZ, dotyczących każdego z reprezentowanych Wykonawców. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i opłatami związanymi z działalnością Wykonawcy lub, w przypadku nieuregulowania należności podatkowych, zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, w przypadku nieuregulowania składek, zaświadczenie wydane przez właściwy inspektorat ZUS lub KRUS, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz placówek Wykonawcy, odpowiednio przygotowanych do wykonania zamówienia; w wykazie należy podać adresy i godziny otwarcia placówek, w których dokonywane będą wpłaty. 9.Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na kopii należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub datę i pieczątkę imienną opatrzoną podpisem. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 6., 7., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.Dokumenty o których mowa w pkt 10. lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 10. lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.W przypadkach, o których mowa w pkt 10. i pkt 12. składane dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w sposób identyczny jak w pkt 9. 14.Jeżeli złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwości co do ich prawdziwości, to Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław, pokój 510 (poziom 5).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 13:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław, pokój 510 (poziom 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.