eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Łęczyca: Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska
Numer ogłoszenia: 459826 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" , ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7210347, faks 024 7210347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres jednego roku : OLEJ NAPĘDOWY - 14 000 litrów/rok BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa 2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2.3. Wykaz: 1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. 2.4. Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć : 1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada, 2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną), 3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę. 2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2006 Nr 17 poz.1185) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw. 2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym. 2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo. 2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje: 1) data, godzina zakupu, 2) rodzaj pobranego paliwa, 3) ilość pobranego paliwa, 4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, 5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2. 2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych, choć nie jest to warunek konieczny. Wówczas WZ czyli dokument wydania zewnętrznego dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela. Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy. Do faktur oprócz w w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś WZ czyli dokument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na WZ czyli dokument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy. 2.11. Realizacja zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. 2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu: Faktury doręczane będą - osobisty odbiór przez Zamawiającego b) Płatność przelewem c) Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży. 2.13. Ustalenia dodatkowe: Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo Energetyczne (Dz. U z 2006r Nr 89 poz. 625 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga wykazania wykonanych usług do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt.4 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 7 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz OFERTA załącznik nr 1. 2) projekt umowy załącznik nr 6 . 3)Szczegółowy kosztorys cenowy załącznik nr 2 do SWIZ 4)Informacja dotycząca średnich dziennych cen sprzedaży paliw płynnych z ostatnich trzech miesięcy stosowanych przez oferenta wg. załącznika nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.