eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Instalacja telewizji dozorowej w budynkach S±du Rejonowego w Bia³ogardzie przy ul. Lipowej 1 i 1A, Wileñskiej 2 i ¦widwinie przy ul. Batalionów Ch³opskich 6. Znak sprawy ZP-2151-21/2012

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-19

Koszalin: Instalacja telewizji dozorowej w budynkach S±du Rejonowego w Bia³ogardzie przy ul. Lipowej 1 i 1A, Wileñskiej 2 i ¦widwinie przy ul. Batalionów Ch³opskich 6. Znak sprawy ZP-2151-21/2012
Numer og³oszenia: 459108 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Okrêgowy w Koszalinie , ul. Waryñskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Instalacja telewizji dozorowej w budynkach S±du Rejonowego w Bia³ogardzie przy ul. Lipowej 1 i 1A, Wileñskiej 2 i ¦widwinie przy ul. Batalionów Ch³opskich 6. Znak sprawy ZP-2151-21/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji telewizji dozorowej w czterech budynkach S±du Rejonowego w Bia³ogardzie wg. lokalizacji: budynek przy ul. Lipowej 1, budynek przy ul. Lipowej 1A, Wileñskiej 2 i Oddzia³ zamiejscowy w ¦widwinie ul. Batalionów Ch³opskich 6. Roboty obejmuj±: I. Wykonanie instalacji przewodowej i monta¿ urz±dzeñ CCTV w budynkach S±du Rejonowego w Bia³ogardzie przy ul. Lipowej 1 i 1 A. - uk³adanie przewodów kabelkowych-860 m, - monta¿ listew elektroinstalacyjnych -190m - kana³y instalacyjne IP20-26m - monta¿ dysku komputerowego - 4 szt. - monta¿ kamer wewnêtrznych typu HD-PRO351 DN/IR - 7 szt. - monta¿ kamer zewnêtrznych typu HD-PRO351 DN/IR/H - 12 szt. - monta¿ rejestratora cyfrowego NUUO REC4 HDD - monta¿ zasilaczy - 6 szt. II. Wykonanie instalacji przewodowej i monta¿ urz±dzeñ CCTV w budynku S±du Rejonowego w Bia³ogardzie przy ul. Wileñskiej 2. - uk³adanie przewodów kabelkowych - 350 m, - monta¿ listew elektroinstalacyjnych - 90m, - monta¿ kana³u instalacyjnego - 16 m, - monta¿ dysku komputerowego 2TB -2 szt. - monta¿ kamer wewnêtrznych - 4 szt. - monta¿ kamer zewnêtrznych - 4 szt. - monta¿ rejestratora cyfrowego -1 szt. - monta¿ zasilaczy - 2 szt. III. Wykonanie instalacji przewodowej i monta¿ urz±dzeñ CCTV w budynku S±du Rejonowego w Bia³ogardzie - Oddzia³ Zamiejscowy w ¦widwinie przy ul. Batalionów Ch³opskich 6. - uk³adanie przewodów kabelkowych - 588 m, - monta¿ listew elektroinstalacyjnych - 124 m, - monta¿ dysku komputerowego - 3 szt. - monta¿ kamer wewnêtrznych - 7 szt. - monta¿ kamer zewnêtrznych - 7 szt. - monta¿ zasilaczy - 3 szt. Prace bêd± siê obywa³y w obiekcie czynnym, co zobowi±zuje Wykonawcê robót do przestrzegania zaleceñ (prace g³o¶ne wykonywane s± do godziny 9:00 oraz po godzinie 15:00) i godzin pracy S±du. Szczegó³owy opis zamówienia zawiera za³±czona dokumentacja , przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysoko¶æ wadium wynosi 5 800,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy osiemset z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 04 grudnia 2012 r., godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto ka¿da.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia o specjalno¶ci elektrycznej i teletechnicznej oraz 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia zawodowe do kierowania robotami elektrycznymi.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym, zestawieniem materia³ów i urz±dzeñ. 2. Zaakceptowany wzór umowy (za³±cznik nr 7 do SIWZ) 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy i na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie. 2. Zmiany w umowie bêd± mo¿liwe w sytuacji: wyst±pienia istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej; wyst±pienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; wyst±pienia konieczno¶ci udzielenia zamówieñ na roboty dodatkowe lub zamienne, od których wykonania jest uzale¿nione wykonanie zamówienia podstawowego, a których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego; wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych; wyst±pienia si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót; przekszta³cenia lub zmiany siedziby którejkolwiek ze stron umowy; zaj¶cia innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, jednak¿e nie mo¿e wyst±piæ ¿adne jego zaniedbanie czy zaniechanie nara¿aj±ce termin wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: S±d Okrêgowy w Koszalinie, ul. Waryñskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 11:00, miejsce: S±d Okrêgowy w Koszalinie, ul. Waryñskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.